Aviseringar
Rensa alla

Lite nya trivselregler kanske?


OF 5:

tycker vi ska förbjuda allt

ja denna ärb bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Jesus tar den i baken

Sluta, det där är en grov ärekränkning mot alla kristna. Förstår du inte att folk kan bli ledsna?

Budolicious:

Slutord: gör om, gör rätt.

Fattar inte. Är du inte nöjd med min text eller vadå?

somkärlekenpåfilm:

måste ju provrida hästen 🙁

Först och främst så är hästar djur och ska inte involveras i sexuella aktiviteter med människor. Om du nu menade att du vill testa hur bra din framtida make är, så måste du inte alls göra det. Fördelen med att båda är oskulder blir att ingen kan jämföra hur bra personen är med någon som de har haft tidigare. För de som tyvärr har hunnit göra det innan får de väl helt enkelt se till att personen blir bra, EFTER att de har gift sig.

Rödingajäveln:

Penis
Ollon
Könshår
Pung

Dessa ord är ok att skriva om man måste skriva dem för sammanhangets skull. De nedersta är inte det. Så sluta med det tack.

respons:

Är det du på din avatar?

Ja, självklart. Skulle aldrig använda en bild på någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finaflickan:

Sluta, det där är en grov ärekränkning mot alla kristna. Förstår du inte att folk kan bli ledsna?

Är det något fel med att gilla analsex? Jesus får väl knulla hur fan han vill. [confused]

finaflickan:

Dessa ord är ok att skriva om man måste skriva dem för sammanhangets skull. De nedersta är inte det. Så sluta med det tack.

Mmmm, kuk. fitta ååååååh


   
SvaraCitera

finaflickan:

Om du nu menade att du vill testa hur bra din framtida make är, så måste du inte alls göra det.

ahmen va fan, ska jag suga hans jävla kuk tills dagen jag dör måste jag ju veta att det är bra.
även om man inte kan jämföra känner man ju om det är bra eller dåligt.

PEEENIIIIIS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finaflickan:

Ja, självklart. Skulle aldrig använda en bild på någon annan.

Kollade upp hur många Frida som finns i Sundbyberg och är ~17 år. Bara tre och alla har facebook med bild. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesus ser när du tar på dig själv.


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Jesus ser när du tar på dig själv.

Jesus tar också på sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somkärlekenpåfilm:

Jesus tar också på sig själv.

[bigsmile]

Gud är förövigt fett obehaglig. En gammal gubbe som bor ensam på ett moln med en massa små nakna barn liksom....


   
SvaraCitera

jesus tar på sig själv när andra ser på


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Gud är förövigt fett obehaglig. En gammal gubbe som bor ensam på ett moln med en massa små nakna barn liksom....

skickar en ängel för att befrukta Maria. jävla PIMP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somkärlekenpåfilm:

skickar en ängel för att befrukta Maria. jävla PIMP

Eller hur. Hon blev fan inte ens frågad innan. [shake] Han bara stoppa ett barn i henne. Det kallas våldtäkt bland normala människor....

internet:

jesus tar på sig själv när andra ser på

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du ganon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon tar på sig själv när Jesus ser på.


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Eller hur. Hon blev fan inte ens frågad innan. [shake] Han bara stoppa ett barn i henne. Det kallas våldtäkt bland normala människor....

DU ska föda mitt barn!!
ÄCKELGUBBE!


   
SvaraCitera