Aviseringar
Rensa alla

Lite om mig...


Ämnesstartare

Jag är en tjej som går i 6:an. Det går inte väldigt bra för mig i skolan, inte heller väldigt dåligt. Mittemellan. Jag har ca. 5 "vänner" i skolan, som jag bara umgås med i skolan. Två av dom är mina närmsta. 

I helgen så var vi och paddlade kanot med klassen, och jag hade askul med dom i bilen dit, skrattade och sjöng! "Wow! Vad kul vi kommer ha det" tänkte jag. Men nänä. Vi kommer dit och ska bada, och då börjas det. Dom iggar mig, bryr mig inte om att jag går och sånna grejer. Jag ville inte bada mer, men dom bara sprang i och sket i mig! Sånna här grejer händer ofta...

Det är svårt att beskriva allt i ett meddelande, det går inte. Jag vill bara ha en äkta vän, för när jag ser på typ Facebook när det står "Like if you have a BFF" eller nåt. Då sitter jag där. Ensam. Om någon känner att hon vill prata om något, (ellr prata med mig) så finns jag. Hon ska isåfall vara i min ålder (12-13) och va en tjej. Det skulle vara kul att typ va med någon som man kunde dela allt med, göra allt med och ja, vara sig själv med. Jag är en teaterapa och gillar att sjunga, mest för mig själv. Dansa är askul! Min dröm är att bli skådespelerska!

Så om någon vill, skriv till mig! Puss! Och jag är en DIRECTIONER! min favvokille är Harry!


   
Citera

Är det inte bättre att du pratar med någon bara, har inte heller äkta vänner har nog aldrig haft de heller, så för din del är det nog bättre om du också kan dela dina känslor med någon som inte är tjej i din ålder, det finns nog få i din ålder här.

Men kul att du vill bli skådespelare, det finns en jag ska maila idag som heter Maggie så kanske jag har en chans att få vara med i någon film :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va!? Skojar du vad roligt! Det kan du gärna göra! Du kan be henne mejla mig!

trevlig-snubbe:
Är det inte bättre att du pratar med någon bara, har inte heller äkta vänner har nog aldrig haft de heller, så för din del är det nog bättre om du också kan dela dina känslor med någon som inte är tjej i din ålder, det finns nog få i din ålder här.

Men kul att du vill bli skådespelare, det finns en jag ska maila idag som heter Maggie så kanske jag har en chans att få vara med i någon film :3


   
SvaraCitera

LillaLivan:
Va!? Skojar du vad roligt! Det kan du gärna göra! Du kan be henne mejla mig!

Syftade mer på mig att jag kanske kan få en roll men visst kan jag göra det 🙂 ska maila henne också, tror att man ska skicka henne en video där man pratar om sig själv eller nått. och det är 4-6an men det är typ julkalendern och kanske nått mer 🙂


   
SvaraCitera

Jag hoppas att du hittar en bra, äkta vän osv men jag skriver mest för att jag vill uttrycka min fascination över stycket " jag är en DIRECTIONER". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀

dazed:
Jag hoppas att du hittar en bra, äkta vän osv men jag skriver mest för att jag vill uttrycka min fascination över stycket " jag är en DIRECTIONER". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men då vill jag ha kontakt med henne för asså jag känner inte dig så jag vet inte, men det skulle va nice av dig! min mejl är livilotto.cool@gmail.com om hon vill skriva!

trevlig-snubbe:

Syftade mer på mig att jag kanske kan få en roll men visst kan jag göra det 🙂 ska maila henne också, tror att man ska skicka henne en video där man pratar om sig själv eller nått. och det är 4-6an men det är typ julkalendern och kanske nått mer 🙂


   
SvaraCitera

LillaLivan:
😀

Lycka till du, inte ens "directioners" ska behöva gå utan äkta vänner, och välkommen till um. 


   
SvaraCitera

Jag är också en directioner, men mina favoriter är alla killarna pga ju fler ju bättre


   
SvaraCitera

LillaLivan:
Ja men då vill jag ha kontakt med henne för asså jag känner inte dig så jag vet inte, men det skulle va nice av dig! min mejl är livilotto.cool@gmail.com om hon vill skriva!

Ska fixa det, tror jag gör det så fort jag kan eller imorrn eller så får du hennes email 🙂


   
SvaraCitera