Aviseringar
Rensa alla

Lite sexiga hojar o sexig brud


stereo total:

Är du understimulerad? [love]

Alternativt full.


   
SvaraCitera

stereo total:

Är du understimulerad?

Nej, jag har bara skrivit en massa sanna inlägg bara. Får ingen uppmärksam het från dig och Isola, blir lite upprörd faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Dom kommer nog att växa upp till fina människor dom där barnen :'D

Mm [bigsmile]

Macktorsken:

Nej, jag har bara skrivit en massa sanna inlägg bara. Får ingen uppmärksam het från dig och Isola, blir lite upprörd faktiskt.

förlåt!!!


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Nej, jag har bara skrivit en massa sanna inlägg bara. Får ingen uppmärksam het från dig och Isola, blir lite upprörd faktiskt.

Förstod att du ville provocera lite. Om det känns bättre så kan jag säga att det ryckte lite i min antisexism-tarm.


   
SvaraCitera

isola:

förlåt!!!

Idag så är jag en macho man som tycker att kvinnor är mindre värda. Kvinnor borde finnas på snabbköp där det bara är att välja vilka man ska ha. Som i fiskdisken, bara peka och få. Fråga om man är osäker.


   
SvaraCitera

stereo total:

örstod att du ville provocera lite. Om det känns bättre så kan jag säga att det ryckte lite i min antisexism-tarm.

Macktorsken:

dag så är jag en macho man som tycker att kvinnor är mindre värda. Kvinnor borde finnas på snabbköp där det bara är att välja vilka man ska ha. Som i fiskdisken, bara peka och få. Fråga om man är osäker.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Idag så är jag en macho man som tycker att kvinnor är mindre värda. Kvinnor borde finnas på snabbköp där det bara är att välja vilka man ska ha. Som i fiskdisken, bara peka och få. Fråga om man är osäker.

Vart såg du honom?


   
SvaraCitera

stereo total:

Vart såg du honom?

Jag ÄR honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry] är du tillbaka?[cry][cry]

nå väl, välkommen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Idag så är jag en macho man som tycker att kvinnor är mindre värda. Kvinnor borde finnas på snabbköp där det bara är att välja vilka man ska ha. Som i fiskdisken, bara peka och få. Fråga om man är osäker.

Tycker detsamma, fast om män, så detsamma fast tvärtom!


   
SvaraCitera

isola:

Tycker detsamma, fast om män, så detsamma fast tvärtom!

Sen om man inte är nöjd så kan man lämna tillbaks dom!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Sen om man inte är nöjd så kan man lämna tillbaks dom!!!

Superfiffig idé!


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jag ÄR honom

*gråter inombords*


   
SvaraCitera

isola:

Superfiffig idé!

Sedan ska man kunna göra som i delikatess disken! Man får själv välja hur sakerna (jo kvinnor är objekt) ska set ut, man kan ge dom jätte pattar (jo kvinnor har pattar, inte bröst) tillfilade muttor (jo, kvinnor har muttor, inte fittor/möss) blonda, bruna, svarta.

You name it!


   
SvaraCitera

stereo total:

*gråter inombords*

Macktorsken:

Sedan ska man kunna göra som i delikatess disken! Man får själv välja hur sakerna (jo kvinnor är objekt) ska set ut, man kan ge dom jätte pattar (jo kvinnor har pattar, inte bröst) tillfilade muttor (jo, kvinnor har muttor, inte fittor/möss) blonda, bruna, svarta.

You name it!


   
SvaraCitera