Aviseringar
Rensa alla

Lite tips på hur jag ska visa mitt intresse...


WailingJohn:

så om hon inte har börjat gilla mig under den tiden skulle hon nog inte göra det på så kort varsel.

jo, kan mycket väl hända. hände min kompis

WailingJohn:

Hur som helst... Hur ska man fråga då? Typ "gillar du mig?" eller?

så jag gjorde med min nuvarande flickvän var att jag inte stod ut mer och ringde upp henne och sa att vi skulle mötas direkt. hon kom hem till mig och vi satte oss i soffan, jag berättade helt enkelt att jag gillade henne väldigt mycket och ville bli tillsammans med henne osv.
hon hade haft känslor för mig tidigare som nu hade avtagit, men jag väckte dom igen och hon sa ja.
så ring henne nu och säg att du vill träffas!!!!!


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Varför kan inte jag också vara sådan... Har alltid haft problem att visa tjejer mitt intresse, vet inte hur jag ska komma ur det.

Tja, nu ska vi nog inte gå till överdrift i hur otroligt charmig och modig jag är, men jag brukar tänka såhär, att det här (nånting jag får för mej, tex att berätta för kassabruden att hon är söt) är ingenting jag egentligen skulle våga göra, och precis därför ska ja göra det [y]


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Schysst idé, jag har faktiskt aldrig ens tänkt den tanken. Problemet blir bara att överföra det till praktiken. Annars lät det bra, ska tänka på det. Tack.

Försök, du kommer ju att gå och hata dig själv om du fegar ur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar tjejer börja gilla en om man visar för henne att man själv gör det? Eller ja, "brukar" kanske är fel ord, men ni fattar vad jag menar hoppas jag.

oharielle:

kan berätta för henne va du känner

Tack, men nej tack [smile] Då bekräftar jag nog bara den fegis jag egentligen är inför henne.

disco:

så ring henne nu och säg att du vill träffas!!!!!

Synd bara att jag har nån slags telefonskräck, i alla fall med i sådana situationer. Om jag nu ska säga till henne, gör jag det helst via msn.

Tickstart:

jag brukar tänka såhär, att det här (nånting jag får för mej, tex att berätta för kassabruden att hon är söt) är ingenting jag egentligen skulle våga göra, och precis därför ska ja göra det

Tvångstankar kallas det [wink]

Nejdå...

dazed:

Försök, du kommer ju att gå och hata dig själv om du fegar ur

Så sant, ska försöka ta tag i det här så fort jag får tillfälle.


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Så sant, ska försöka ta tag i det här så fort jag får tillfälle.

Bra gör så, fan lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WailingJohn:

Tack, men nej tack

men få tummen ur då!!!!!!!!!!!!!!![mad]

WailingJohn:

den fegis jag egentligen är

du måste jobba på självkänslan ba[no-no]


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Synd bara att jag har nån slags telefonskräck, i alla fall med i sådana situationer. Om jag nu ska säga till henne, gör jag det helst via msn.

få tag i henne på något sätt och berätta det irl
du är dum i huvet om du seriöst ens överväger att berätta att du gillar henne via msn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

få tag i henne på något sätt och berätta det irl
du är dum i huvet om du seriöst ens överväger att berätta att du gillar henne via msn

Via msn vore nog det lättaste sättet trots allt, jag träffar henne ungefär en gång i veckan, då vi både har spelning tillsammans, och ibland inte ens så ofta. Tror inte det är läge att säga det där. Om jag inte typ bjuder ut henne eller nåt, men vi känner inte varandra tillräckligt bra ännu för att det ska vara aktuellt. Men om vi lär känna varandra ännu bättre kommer jag naturligt vis göra det [smile]


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Men om vi lär känna varandra ännu bättre kommer jag naturligt vis göra det

vad du än gör så tänk inte ens tanken att berätta att du gillar henne via msn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

vad du än gör så tänk inte ens tanken att berätta att du gillar henne via msn

Hur så?


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Hur så?

det är inte smart
tro mig

vad ska hon svara
vad händer när hon svarat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

vad ska hon svara

Varför skulle hennes svar påverkas utifrån vart nån stans jag ställer frågan?
På nåt omotiverligt sätt känns det tryggare att säga det via datorn.

disco:

vad händer när hon svarat

Oförutsebart, både via msn och irl [smile]


   
SvaraCitera

WailingJohn:

På nåt omotiverligt sätt känns det tryggare att säga det via datorn.

Och ynkligt.


   
SvaraCitera

WailingJohn:

Varför skulle hennes svar påverkas utifrån vart nån stans jag ställer frågan?

har du ingen hjärna eller

om du skriver på msn blir det otroligt stelt, och hon kommer högst förmodligen bara svara ja om hon verkligen gillar dig, och även då kommer det vara sjukt stelt

om du frågar efter att ni umgåtts och haft kul osv så kommer hon se din bästa sida, det kommer vara en sjukt mysig stämning, och hon kanske inser hur bra du är när du frågar
du får även chans att uttrycka dig fysiskt, kyssa//krama henne etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

har du ingen hjärna eller

Trevligt.

disco:

om du frågar efter att ni umgåtts och haft kul osv så kommer hon se din bästa sida, det kommer vara en sjukt mysig stämning, och hon kanske inser hur bra du är när du frågar
du får även chans att uttrycka dig fysiskt, kyssa//krama henne etc

Ja, vet bara inte riktigt när det läget skulle falla sig in. Ska försöka ta tag i det nu innan vi skiljs åt. Och försöka hålla kontakten med henne även efteråt. Tack för svar [smile]


   
SvaraCitera