Aviseringar
Rensa alla

lite tips skulle sitta fint!


Ämnesstartare

Har blivit intresserad av en tjej nu som jag "träffat" på nätet för någon vecka sedan. Har alltid tyckt att hon var en fin tjej (på bild) och när jag första gången pratade med hon på telefon så pratade vi i flera timmar och det visade sig att vi hade näst intill samma intressen och vi tänkte samma om allt och ingenting.
Vilket väckte mitt intresse ännu mer.

Jag beslöt mig för att bjuda ut hon en kväll, vilket hon gick med på.

Bjöd henne på en restaurang och bio. Och vi hade verkligen jätte kul tillsammans och pratade om allt och varken hon eller jag var nervös eller kände sig obekväm på något sätt. Vi satt ute till 2 på natten och pratade innan jag skjutsade hem hon.

Mitt intresse för denna tjej har växt enormt på kort tid.

Har ni några tips på vad jag ska göra härnäst?
Hon är ganska svår att "läsa av" och hur vet jag att hon är lika intresserad av mig?


   
Citera

oscardavidsson:

Hon är ganska svår att "läsa av" och hur vet jag att hon är lika intresserad av mig?

du frågar


   
SvaraCitera

oscardavidsson:

vi tänkte samma om allt och ingenting.

oscardavidsson:

arken hon eller jag var nervös eller kände sig obekväm på något sätt

det låter som en bra grund. träffa henne flera gånger så märker du om romantiskt intresse från hennes sida uppstår eller redan finns där. du kanske kan bjuda hem och laga mat till henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra svar du får. Har ni kysst varandra, hållt hand? Kramats mycket? Kelat?


   
SvaraCitera

Fortsätt i samma stil, försök att reservera dina känslor men visa samtidigt att du är intresserad. Låter som att ni kommer överens bra och kan prata om mycket så skynda inte på det när det löser sig på ett eller annat sätt[y]


   
SvaraCitera