Aviseringar
Rensa alla

Liten fundering


Ämnesstartare

Jag känner mig trött och inte så entusiastisk. Äter inte så mycket (är vegetarian) och rör inte på mig så mycket heller. Jag tänkte att om jag börjar äta mer och bättre OCH börjat motionera dagligen så kanske det blir bättre. Men samtidigt känner jag att det kanske är nån brist... borde jag gå till läkaren? Kanske ska försöka förändra saker och ting först ,typ ge det nån månad? jag vet inte behöver hjälp

Det är annat i mitt liv som det här också kan bero på, eller så blir det svårare att hantera just för att jag är trött.. det känns bara komplicerad.


   
Citera
Ämnesstartare

därborta:

Jag tänkte att om jag börjar äta mer och bättre OCH börjat motionera dagligen så kanske det blir bättre.

Det blir garanterat bättre då. Fast ta en vilodag emellanåt om du ska börja motionera.

därborta:

borde jag gå till läkaren?

Ja, det kan ju tex vara järnbrist som ställer till det för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Fast ta en vilodag emellanåt om du ska börja motionera.

Jadå.

Schism:

Ja, det kan ju tex vara järnbrist som ställer till det för dig.

Har för mig jag kollade upp det för ett tag sen.. kanske nån annan brist då [shake]


   
SvaraCitera

Ät protein och vitaminer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B12tabletter eller Mitt val vegetarian kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

vitaminer.

gör det ibland, men inte speciellt ofta..

isola:

B12tabletter

ja.. men kan man ta det om man inte vet säkert om man har brist på det?

isola:

Mitt val vegetarian kanske

ska kolla upp [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och kolla dina värden. Jag hade både järn och B12-brist (veggie)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Gå och kolla dina värden. Jag hade både järn och B12-brist (veggie)

Okej. Så du tycker att jag ska göra det på en gång? utan att först ha ändrat livsstil..[crazy] nämen det kanske är det bästa, så man vet.

Tänkte du innan du kollade dina världen att du kanske hade en inte så bra livsstil?


   
SvaraCitera

därborta:

Jag känner mig trött och inte så entusiastisk. Äter inte så mycket (är vegetarian)

kolla ditt hb och järndepå


   
SvaraCitera