Aviseringar
Rensa alla

Liten kille, vad tror ni om min längd?


Ämnesstartare

bangtzi:

Jag är bara ca 164 cm

Hehe [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rugguggla:

Du säger att det är fruktansvärt. Jag förstår lite hur du känner, men vad är det som hindrar dig från att leva livet?

För att man stannar gärna hemma lr skiter i å göra saker som andra gör för det är otroligt pinsamt. Om polare ska "ragga " brudar så får man alltid höra, de e inget för dig, ta en i din längd....lr nån fjortis, lr om man ska ut på ställen, dansställe, bio osv så måste man alltid visa leg....när dem andra inte behöver.

Det har gjort att jag inte har så många tjejkompisar, vilket b ara de är sjukt jobbigt, då alla andra har de. Jag mår ofta dåligt p.g.a allt detta och längden har definitvt haft betydelse .....

jaag_91_:

bangtzi: Jag är bara ca 164 cm
Hehe [badgrin]

Ja skratta du som har sån tur och vara normallång....du fattar inte hur mkt jag hade offrat för att bli längre....


   
SvaraCitera

Ska jag ligga med en kille får han INTE vara över 170 cm. Gärna en bra bit under.
Vad är likheten mellan en katolsk präst och Stringburka? Båda gillar småpojkar! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bangtzi:

Ja skratta du som har sån tur och vara normallång....du fattar inte hur mkt jag hade offrat för att bli längre....

höhö jag är 193 [blush]


   
SvaraCitera

Små människor lever längre har jag hört.


   
SvaraCitera

Små cheyer är heta, och små tjejer gillar säkert killar som är lika långa som du [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Små cheyer är heta, och små tjejer gillar säkert killar som är lika långa som du [y]

lika lång...lika korta annars...men jag får hoppas på att man hittar någon tjej som klarar av att ha en kille som är under 170....

men just nu när man är 17 år och träffar mkt folk, lr borde göra, men jag vågar ibland inte för att bara få kommentarerarna om att man e såå liten


   
SvaraCitera

bangtzi:

text

Ta inte åt dig för vad idiotiska fjortisar säger. Jag är säker på att det finns en tjej där ute som skiter i din längd [cute]

på bio och sånt är det väl bara att visa leg? Pinsamt kanske, men det får du faktiskt acceptera för det finns inget annat att göra åt det.


   
SvaraCitera

Liten kropp, liten snopp[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Liten kropp, liten snopp[wink]

[y][wink][wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

liten snopp[wink]

hade man kunnat leva med om man vatt längre 😉

rugguggla:

Ta inte åt dig för vad idiotiska fjortisar säger. Jag är säker på att det finns en tjej där ute som skiter i din längd [cute]

får hoppas de...men inte bara med att hitta brudar...allt man gör, var man än visar sig, att bara fåvara normallång hade ändrat mitt liv sjukt mkt

har hört att de finsn sånna sprutor man kan ta för att bli längre...är det för sent att vara 17 år och ta sånna?


   
SvaraCitera

bangtzi:

ag har alltid blivit "mobbad" för min längd

Jävla mes du blir nog inte mobbad pga din längd utan hur du är.
Dem jag känner som är kortare en dig är inte mobbade.


   
SvaraCitera

kebu12:

Liten kropp, liten snopp

Lol han med världens största kuk är typ 169


   
SvaraCitera

men gud vilka komplex alla har, det är inte din längd som är problemet det är din attityd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jävla mes du blir nog inte mobbad pga din längd utan hur du är.
Dem jag känner som är kortare en dig är inte mobbade.

Är inte mobbad på de sätter som ordet mobbad betyder...men alla håller på men ens längd ju, dissar en hela tiden...men sen ahr jag polare såklart...och det är ju dem som håller på, det är på skoj, jag vet, men allt dem säger e sant,

addictive:

men gud vilka komplex alla har, det är inte din längd som är problemet det är din attityd

attityd till vadå? är iaf inte kaxi precis, om de va de du menade


   
SvaraCitera