Aviseringar
Rensa alla

Liten kris!


Ämnesstartare

Jag fick inte över 1,2 på högskoleprovet. Vilket behövs för att komma in på Chalmers 🙁 Vilket suger. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra nu?! Borde jag till hösten börja pendla ifrån högskolan i borås eller högskolan i halmstad nu för att plugga maskiningenjörsprogrammet som jag vill läsa? Jag vill inte flytta från GBG heller Och fortsätta plugga på hpprovet? Någon som har pendlat dessa avstånd? 


   
Citera
Ämnesstartare

Pendla till borås tar ju inte allt för lång tid! nån timme har jag för mig med buss. Klarar ju vem som helst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska många som bor i Göteborg och pendlar till Borås, och tvärt om. Bra med förbindelser så funkar smidigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Pendla till borås tar ju inte allt för lång tid! nån timme har jag för mig med buss. Klarar ju vem som helst!

jo precis. de jag fundera på att göra. tänkte först flytta dit, men finner ingen riktigt mening i att göra det :p


   
SvaraCitera

tar ju typ 40 minuter med buss iirc så det är väl inget problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jo precis. de jag fundera på att göra. tänkte först flytta dit, men finner ingen riktigt mening i att göra det :p

Nej föfan flytta inte upp till borås. Bo kvar i götet mycket mycket skönare! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Nej föfan flytta inte upp till borås.

haha är de så illa där? :p Inte varit där så mkt :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

haha är de så illa där? :p Inte varit där så mkt :p

bara bönder hela högen! nej men det är jävligt dött där uppe! :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

bara bönder hela högen! nej men det är jävligt dött där uppe! :p

haha jag gick i Skövde ett tag och jävlar va dött de var där... skulle må skit dåligt om jag bodde där. Kontrasten mellan Göteborg och Skövde :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

haha jag gick i Skövde ett tag och jävlar va dött de var där... skulle må skit dåligt om jag bodde där. Kontrasten mellan Göteborg och Skövde :p

skulle enbart lämna götet för större stad, aldrig för en mindre.. Fyfan asså allt är så dött för oss som är vana vid att folk springer överallt! :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Fyfan asså allt är så dött för oss som är vana vid att folk springer överallt! :p

Man blir lite deprimerad när man går runt staden i en småstad. Man får ju inte alls samma känsla som när man går runt i nordstan, det känns som hemma :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: aldrig för en mindre.

New York isf :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Man blir lite deprimerad när man går runt staden i en småstad. Man får ju inte alls samma känsla som när man går runt i nordstan, det känns som hemma :p

haha iofs får man ju fan panik i rusningen på nordstan.. Såååå sjukt mycket folk som skall gå överallt.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: haha iofs får man ju fan panik i rusningen på nordstan.. Såååå sjukt mycket folk som skall gå överallt..

jo de sant men hellre de än att gå runt i en död stad :p Trust me, det är skönare :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Ganska många som bor i Göteborg och pendlar till Borås, och tvärt om. Bra med förbindelser så funkar smidigt. 

det jag är rädd för är dock detta:  http://www.bt.se/nyheter/boras/nazistisk-aktivitet-fortsatt-hog-i-boras (4207912).gm


   
SvaraCitera