Aviseringar
Rensa alla

Liten kuk?


Tickstart:

lol så deppigt

Nej... för den nuvarande är bättre på alla andra vis...tex så är han inte våldsam mot mig så fort jag gjort något "fel"
Sexet spelar absolut ingen roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar säger du det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abborren97:

Det var inte det som var poängen, 15 cm är genomsnittet 2014.
Men det finns folk som har MYCKET mindre. Har en kompis som bara har 3cm... sant... jag har sett den...
Och tjejerna som har varit med honom har aldrig klagat ska du veta hah en tjej har t.o.m sagt att hon älskar hans paket för den är "liten och kraftfull" 
Sedan ska du veta att när du är själv och runkar så är den oftast ca 1-2cm mindre än vad den är när du väl är med en tjej du gillar, man blir mer upphetsad irl än framför en dataskärm vilket resulterar i större stånd.
Du borde inte oroa dig över storleken. Detta kommer låta klyschigt, MEN... storleken har ingen betydelse hos största delen kvinnor 🙂 
Den som ser ett problem är DU inte vi andra 🙂 Så istället för att oroa dig över din penisstorlek så borde du jobba på din självkänsla. Du är bara 15 år nu iofs och ditt självförtroende kommer förhoppningsvis bli bättre med åren 🙂

Finner inga ord... Ljuger du alltid sådär bra? Posta gärna källor!!

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abborren97:

Nej... för den nuvarande är bättre på alla andra vis...tex så är han inte våldsam mot mig så fort jag gjort något "fel"
Sexet spelar absolut ingen roll

Hör ni det ungdomar, större kukar tenderar att sitta på våldsamma män!!! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också gärna ha källa/källor, abborren 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är stor för din ålder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kommer garanterat växa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din kuk växer mindre ju mer du runkar


   
SvaraCitera

Sorry, you're doomed.


   
SvaraCitera