Aviseringar
Rensa alla

Liten pille


Ämnesstartare

Tja kille på 14 år och går i 8:an. Idag började vi med sex och samlevnad och då skulle vi skriva ner alla ord som vi kunde på kuk och fitta och då var det två tjejer som skrev ner phille lien pille och sa de ö till hela klassen och allting började med att jag var väl senare ned utvecklingen en dom andra killarna och då kallade dom mig det men nu är jag mycket längre en vissa och jag tycker själv att jag har stor pille, men aja då dom sa det det gjorde mig så jävla förbannad så nu har alla börja kalla mig till och med dom i 9:an och jag får bara så jävla dåligt självförtroende vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

tumblr_lqw9tbEzIW1r1ep3ao1_400.gif

Ta inte skiten


   
SvaraCitera

ignorera ba

dt e inget fel på dig


   
SvaraCitera
mynona

De fortsätter om du reagerar på det och slutar om du struntar i det eftersom det bara är roligt för dem så länge det skapar en reaktion


   
SvaraCitera

mynona:
De fortsätter om du reagerar på det och slutar om du struntar i det eftersom det bara är roligt för dem så länge det skapar en reaktion

Pricis, bara skit i det ett tag så kommer de troligtvis lägga av. Om inte så får du prata med lärarna och rektorn


   
SvaraCitera
torg1

komiskt att du döpte dig till det här på UM.
ignorera dom bara, ge det lite tid och se om dom slutar annars bör du säga till lärare/rektor.
Har du sagt till eleverna på allvar som håller på att du inte vill?


   
SvaraCitera

men bry dig inte, för at du visar reaktion typ ser det ut som att du bryr sig för att det dom säger är sant. typ. 


   
SvaraCitera

Låga människor. 
Tycker du att det går över styr så ska du självklart säga åt en lärare eller rektor! 


   
SvaraCitera

Dra ner byxorna och motbevisa, eller bara ignorera dem


   
SvaraCitera

Säg typ Är ni bögar eller eftersom ni pratar om min kuk hela tiden?

Typ alla killar i den åldern är homofobiska av sig Tumme upp


   
SvaraCitera

Mindfly:
Säg typ Är ni bögar eller eftersom ni pratar om min kuk hela tiden?

Typ alla killar i den åldern är homofobiska av sig Tumme upp

D där sänder dåliga signaler oavsett mottagargruppen, låter så negativt laddat. 🙁

Han kan väl formulera sig lite annorlunda då, kanske: Ni verkar i högsta grad intresserad av kukar, häng med hem efter skolan vettja! winkwink


   
SvaraCitera