Aviseringar
Rensa alla

Liten snopp (?)


Papper:

Hehe, jag vet inte om det stämmer men nån har väl gjort en undersökning och så kan man väl använda det som ett ungefär medel.

det krävs ju egentligen bara tio personer utav sveriges befolkning att räkna ut medelvärdet då resultatet brukar stämma med ungefär 99% jämfört med att man använder 1000 personer eller 10000000 personer osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Men det är väl bra, då känner sig dom med mindre bättre.

sant


   
SvaraCitera
Papper

uwedyugewd:

det krävs ju egentligen bara tio personer utav sveriges befolkning att räkna ut medelvärdet då resultatet brukar stämma med ungefär 99% jämfört med att man använder 1000 personer eller 10000000 personer osv

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phileaus:

11 cm i omkrets?!??!

Vadå snusdosa? Hur fan räknar du omkrets egentligen?


   
SvaraCitera

okej... lite off topic?
anyway jag tkr inte du ska vara nervös, du har normal längd och det spelar ingen roll hur stor den är när den är slak.

dock vet jag inget om hur länge den växer, men det låter rimligt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OKej som jag har sagt innan, om nu killarna i duschen skulle nämna din penislängd så är det bara att skrika tillbaka: BÖÖÖÖÖÖGJÄVEL!!
All uppmärksamhet riktas därmed åt killen som fokuserade på din penis. Förhoppningsvis...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

OKej som jag har sagt innan, om nu killarna i duschen skulle nämna din penislängd så är det bara att skrika tillbaka: BÖÖÖÖÖÖGJÄVEL!!
All uppmärksamhet riktas därmed åt killen som fokuserade på din penis. Förhoppningsvis...

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, känns så pinsamt när man slängt av sej handduken och det är några meter att gå till duschen. Man försöker hålla för med händerna lite så att inte dom coola killarna skall se att ens snopp är mycket mindre än deras, men man kan ju inte hålla för med händerna hela tiden, för då vet dom att man gör så för att den är liten[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storleken spelar ingen roll, bara den är ren och len och rakad så.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så stor kanske, men du dör inte av det iallafall [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

ren och len

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[love]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phileaus:

Det är ju större än en snusdosa!?[censur]

är trög som fan eller bara oseriös?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kuken ser mindre ut ovanifrån tänk på det.


   
SvaraCitera

Men sorry.

Det var sent på natten och jag funderar på diametern när jag skriver omkrets...^^

;D


   
SvaraCitera