Aviseringar
Rensa alla

Liten snopp


time
 time

RakatKadaver:

Ju mindre den är desto lättare är den att bemästra.

Skrattade högt åt "bemästra". Som om det var en liten parvel med eget liv som man måste tämja med lasso eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

It's not the size of the ship, but the motion in the ocean.

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar! De har gett mig lite mer hopp, förhoppningsvis vågar jag visa lillen där nere snart, det måste väl iallafall gå med lite alkohol i kroppen.
Sen gäller det ju bara att våga göra någonting överhuvudtaget när man är sån nybörjare, inte kul att vara dålig slickare etc om tjejen är erfaren inom sex så att säga.


   
SvaraCitera

Den är inte liten, believe me..[wink] Om man har 15 cm vid stånd, så kommer du antagligen bottna i henne vilket kommer göra ont..
Folk har alltid för sig att ju större desstu bättre, vilket är naturligtvis fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd munnen först på rätt sätt så bryr hon sig säkert inte om din penis efter det om du gör det rätt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VF KAN NT NGN BAH FÖLJA TRADITIONERNA OCH SÄGA ATT HAN HAR PYTTELITEN1?!?!? JÄVLA KULTURMARXISTER FÖRSTÖR ALLA TRADITIONER BRB RÖSTA SD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

VF KAN NT NGN BAH FÖLJA TRADITIONERNA OCH SÄGA ATT HAN HAR PYTTELITEN1?!?!? JÄVLA KULTURMARXISTER FÖRSTÖR ALLA TRADITIONER BRB RÖSTA SD

[love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

stackars pojke

heheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

heheheh

taskigt att skratta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

taskigt att skratta!

[smile]


   
SvaraCitera

Om jag va din tjej och va 16. Om vi skulle ha sex så skulle inte jag bry mig


   
SvaraCitera

anonyma:
Hej!
Jag är en 16-årig kille som ser helt okej ut. Jag haringa problem med att träffa tjejer. Vad som dock sänker mitt självförtroende är min kropp. Jag kom sent in i puberteten och trordärför inte jag är färdigutvecklad än. Jag har inte fått någon skäggväxt än och bara pyttelite hår under armarna.
Men det som stör mig mest är det jag har där nere. Jag tror inte min kuk har växt sen jag var liten. Slak så är den mini, och med stånd är den liten med. Jag har mätt att den vid stånd är ungefär 12 cm lång, med 13 cm i omkrets.
Att den är så liten gör mig så osäker på mig själv. Alla andra jag känner har större, till och med de som är yngre. När jag är med tjejer och kunnat gå längre än att strula har jag aldrig vågat göra någonting eftersom jag är så osäker.

Så min fråga till er är: duger en 12cm kuk med 13cm omkrets till att tillfredställa en tjej med?
Och kommer tjejen att börja skratta eller bli väldigt förvånad när jag en dag vågar dra av kalsongerna? Kommer hon att tycka den är för liten eller tror ni hon kommer tänka "den är lite liten men det är vanligt" och fortsätta?
Jag frågar er både killar och tjejer, men extra kul är det att få svar från tjejer och se hur ni skulle reagera i den situationen 🙂

Folk har en förmåga att missuppskatta storleken på penisar. Många tror sig ha 15+ och har egentligen närmare 12-13cm, speciellt folk under 20 års ålder. Och då du troligtvis aldrig ställt dig naken och mätt emot alla du känner, utan bara gått på vad de säger som kan vara allt mellan 15-50 cm speciellt på internet, så är chansen att den är lika stor som din ganska hög.

Dessutom som någon nämnde tidigare, så fortsätter penisen växa åtminstone en bit efter 20 års åldern. 

Penisars slaka tillstånd är heller ingen bra måttstock utav dess erigerade tillstånd, "Shower/Growers" som man brukar säga. Vissa personer har penisar som ser väldigt stora ut när de är slaka, men de växer inte alls vid stånd och personligen ser min penis relativt liten ut slak, men växer till närmare tredubbla storleken vid.. ööh, intima situationer.

På 12x13 cm så tror jag inte någon tjej kommer överhuvudtaget reflektera över att den är liten, utan den är troligtvis relativt normal för din ålder. Snittlängden brukar vara runt 13-15cm och snittomkretsen runt 11-12.5cm.

För övrigt, protip! Ska du tillfredställa en tjej, måste du använda  händerna grabben. Jag har i princip aldrig varit med en tjej som inte klagat på storleken och tyckt att det gör ont osv, men jag lägger ner all energi på handarbetet istället, sen är tjejerna helnöjda :d


   
SvaraCitera

Zakikei: nvända  händerna grabben. Jag har i princip aldrig varit med en tjej som inte klagat på storleken och tyckt att det gör ont osv, men jag lägger ner all energi på handarbetet istället, sen är tjejerna helnöjda :d

ah.. fick vänta tills slutet på humblebraggen


   
SvaraCitera

tevepro:

ah.. fick vänta tills slutet på humblebraggen

Asså, vill inte vara den. Men du är en idiot. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
livet är orättvist.


   
SvaraCitera