Aviseringar
Rensa alla

liten snopp behöver knulla!!


Ämnesstartare

Hallå jag är en kille på 20 år och har en liten snopp och det gör att jag får dissen jämt.. hur hittar jag en tjej som gillar mindre???  

Kommer aldrig våga chansa och få dissen igen, VAD GÖR JAG!?!?!?!


   
Citera

Satsa på nån som vill kö analt


   
SvaraCitera

Hugger av den o slutar tänka med kuken. Tjejer finns alltid som vill ha balle


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Hugger av den o slutar tänka med kuken. Tjejer finns alltid som vill ha balle

vaaa?


   
SvaraCitera
Kudhos

Sluta visa ballen som första move så kommer folk sluta dissa din balle. 


   
SvaraCitera

S3ON:

vaaa?

Folk tänker bara med kuken now days. Det skall bara knullas hela tiden. Finns brudar där ute som vill ligga med folk med mindre kuk aswell. Men folk måste verkligen ba sluta tänka att det skall knullas hela tiden för det är inte vad livet går ut på.


   
SvaraCitera

Ge mä en balle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Folk tänker bara med kuken now days. Det skall bara knullas hela tiden. Finns brudar där ute som vill ligga med folk med mindre kuk aswell. Men folk måste verkligen ba sluta tänka att det skall knullas hela tiden för det är inte vad 

livet går ut

om jag inleder ett förhållande så blir jag bara mer sårad när sexlivet inte kommer funka.


   
SvaraCitera

lär dig att knulla


   
SvaraCitera

mh93killen:

handlar om teknik och inte storlek. Tjejer som måste ha jätte stor är ba slappa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

handlar om teknik och inte storlek. Tjejer som måste ha jätte stor är ba slappa                                                

Om man nu skulle hinna använda tekniken innan man får dissen... Varit in i en tjej högst 20sek


   
SvaraCitera

gå en försäljningskurs, du är uppenbarligen inte så bra på att sälja in den


   
SvaraCitera

ett annat är att hålla den i byxorna på offentliga platser, gör man inte det kommer man troligtvis få dissen oavsett storlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
ett annat är att hålla den i byxorna på offentliga platser, gör man inte det kommer man troligtvis få dissen oavsett storlek.

Vem har sagt något om offentliga platser 😮 du yrara ju bara sluta skriv..


   
SvaraCitera

mh93killen:

Vem har sagt något om offentliga platser 😮 du yrara ju bara sluta skriv..

mh93killen: har en liten snopp och det gör att jag får dissen jämt..


   
SvaraCitera