Aviseringar
Rensa alla

Liv utan kärlek!


Ämnesstartare

019linnea:
Frågan är kanske vad du gör för att inte hitta någon. Hur ofta går du ut och interagerar med människor? Eventuellt kan det vara en bra idé att bara prata mer med människor på krogen eller andra uteställen -  få igång konversationer, leta gemensamma intressen, med mera. Ett annat alternativ är ju alltid dejtingssidor (finns även appar för mobilen), om det passar dig.

Går nog bara åt pipan endå! Alla är väl inte skapt för att ha någon att leva med... någon måste ju vara ensam också! vet inte vad som är naturligt, men ingen verkar vilja va med mig.. varje tjej ja lärt känna, drar efter nån vecka, en månad i bästa fall. Förut trodde ja de va ja som träffa "konstiga" tjejer, men har börjat fatta nu när man misslyckats bli vän med nästan 10 stycken att de är inte dom som de är nå fel på, utan mig.. jag är bara snäll åh omtänksam mot dom, skulle aldrig taffsa eller nåt. Men tydligen gör man allt fel. Aja, får försöka hitta nån annan väg att må bra... har man levt såhär i 22 år lär de gå minst 22 år till, eller Ja 60 år till typ... nånstans lär man vänja sig vid det!

Sen att en kompis på krogen tror att jag inte lär hitta nån där medans samma person tror att alla andra i samma ålder hittar nån, så börjar man inse att allt är fel! Som en bekräftelse på: "du behöver inte kämpa för att hitta nån, finns endå ingen för dig!" 

Inte blev jag arg på han, han sa ju sanning, bättre att va ärlig än oärlig! Så de han sa, om de t.o.m. är en kille som säger så, så är det nog med största sannolikhet sant! 

aja, får börja resa ännu mer, eller nå. Hitta nån åh leva eller resa med är nog hopplöst så lika bra att resa på egen hand!

 


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Går nog bara åt pipan endå! Alla är väl inte skapt för att ha någon att leva med... någon måste ju vara ensam också! vet inte vad som är naturligt, men ingen verkar vilja va med mig.. varje tjej ja lärt känna, drar efter nån vecka, en månad i bästa fall. Förut trodde ja de va ja som träffa "konstiga" tjejer, men har börjat fatta nu när man misslyckats bli vän med nästan 10 stycken att de är inte dom som de är nå fel på, utan mig.. jag är bara snäll åh omtänksam mot dom, skulle aldrig taffsa eller nåt. Men tydligen gör man allt fel. Aja, får försöka hitta nån annan väg att må bra... har man levt såhär i 22 år lär de gå minst 22 år till, eller Ja 60 år till typ... nånstans lär man vänja sig vid ensamheten!

vad gör du för att träffa tjejer eller vad har du för attraktiva/oattraktiva personlighetsdrag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

vad gör du för att träffa tjejer eller vad har du för attraktiva/oattraktiva personlighetsdrag

Vad ja gör, ja inte vet ja vad som är normalt.. Men antar att ja gör fel iaf! Vet inte vad ja ska ändra på, psyk hjälper inte, dom kan inte mitt liv ändå.. Vad ska man göra när man är rädd för att alla ska fly som hänt säkert med alla man försökt med, finns inte mycket att göra när man inte ens har nåt hopp om att de ska gå! 

Va en tjej som gjorde samma sak som alla andra för 2 veckor sen som fått mig att börja fundera ännu mer på detta, att de nog inte är nån idé att försöka med nån till igen, kommer bara gå åt pipan ändå! 


   
SvaraCitera

Men dear world du är väl knappast speciellt gammal? 


   
SvaraCitera

har du haft kks eller nåt sånt?

haroldlowe12:

Vad ja gör, ja inte vet ja vad som är normalt.. Men antar att ja gör fel iaf! Vet inte vad ja ska ändra på, psyk hjälper inte, dom kan inte mitt liv ändå.. Vad ska man göra när man är rädd för att alla ska fly som hänt säkert med alla man försökt med, finns inte mycket att göra när man inte ens har nåt hopp om att de ska gå! 

Va en tjej som gjorde samma sak som alla andra för 2 veckor sen som fått mig att börja fundera ännu mer på detta, att de nog inte är nån idé att försöka med nån till igen, kommer bara gå åt pipan ändå! har 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte äns det, nej!
dessutom sa den enda tjejen ja hade kontakt med numera upp kontakten här i veckan... så nej, nu försöker ja inge mer! Finns inget att göra, när det hänt samma sak med typ 10 stycken så är de ingen mening att försöka nåmer, helt enkelt.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:
Inte äns det, nej!
dessutom sa den enda tjejen ja hade kontakt med numera upp kontakten här i veckan... så nej, nu försöker ja inge mer! Finns inget att göra, när det hänt samma sak med typ 10 stycken så är de ingen mening att försöka nåmer, helt enkelt.

"If for a while the harder you try, the harder it gets, take heart. So it has been with the best people who ever lived." - Jeffrey R.Holland.

Om du tycker det är svårt eller jobbigt att alltid leta eller jaga efter speciellt kärlek, det du känner är vanligt, många känner så. Jag vet människor som inte har en partner att dela sitt liv med, även fast de har haft samlag så känner de sig fortfarande ensamma.

Desto mer du försöker, det blir nog bara svårare, stanna upp ett tag, var du ett tag, låt någon hitta dig istället! 🙂


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kommit fram till att det funkar att inte leta öht och genuint ge upp istället. blev funnen ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funnen tror jag inte på! Men som sagt, finns ingen annan väg än att ge upp nu... 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det inget sätt att bara "sluta tänka" på att man "vill" ha nån att mysa med åh så, när det är bevisat att de inte går att hitta nån!? 
Jag vet att de inte är nån idé, ändå försöker man tro att de finns hopp! Måste verkligen sätta stopp på dessa tankar, onödig energi att tänka att man hittar nån, när det uppenbarligen inte finns någon att hitta, bättre att lägga den tiden på nåt annat! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det kan bli mer likgiltigt med tiden. håll ut bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför fortsätta hålla ut? Det är ingen mening, har man råkat få samma öde med 10-15 st. så är det något som är fel! Just nu har ja inte en enda tjejkompis, så vart ska ja börja!? 


   
SvaraCitera