Aviseringar
Rensa alla

Livet är det bra eller?


Ämnesstartare

Varje dag, frågar jag mig passar jag in?[rolleyes] hör jag verkligen hemma här?? Livet är det bra eller dåligt? får ingen riktig glädje känsl när jag vakna, jag kunde lika väl vara död.. men känner så här jämmt under sommar loven...Suck..


   
Citera
Ämnesetiketter

haha ja och snart är det vinter......... får väl se, vem som dinglar först


   
SvaraCitera

Jag planerar att zombiewalka det här året. När jag är arton så kan jag börja om på nytt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag planerar att zombiewalka det här året. När jag är arton så kan jag börja om på nytt istället.

jo, skulle vara gott att börja om på nytt[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Harpyja:

jag börja om på nytt istället.

Tanken har också slagit mig, men övervägde det en stund och kom fram till att jag kommer vara precis lika missanpassad och utstött var jag än hamnar ;/


   
SvaraCitera

Buddah:

Tanken har också slagit mig, men övervägde det en stund och kom fram till att jag kommer vara precis lika missanpassad och utstött var jag än hamnar ;/

Mjo den tanken slog mig förut när jag var mobbad, det där med att flytta och börja om. Men nu pratade jag mer om att bara slöa tills jag blir myndig och faktiskt har saker jag kan göra.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Mjo den tanken slog mig förut när jag var mobbad, det där med att flytta och börja om. Men nu pratade jag mer om att bara slöa tills jag blir myndig och faktiskt har saker jag kan göra.

Jag hade helst bara låst in mig någonstans med min dator och gitarren, men tyvärr krävs det någon form av inkomst för att man skall kunna leva ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

har saker jag kan göra.

jo just nu har man inte ett shit att göra, kan knappt vänta tills jag är klar med skolan och kan bestämma mitt egna liv


   
SvaraCitera

Buddah:

men tyvärr krävs det någon form av inkomst för att man skall kunna leva ;<

En anledning till varför jag vill fortsätta att vara i dvala -.-. Bara lägga mig ned på marken.


   
SvaraCitera
Hando

blogg.se


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera