Aviseringar
Rensa alla

livet är vackrare än det ögat ser


Ämnesstartare

jag vet inte om jag är en tjej som tänker lite för mycket, men när man en gång har dött och fått tillbaka livet ser man allt på ett helt annat sätt. för er som känner att det det inte finns någon mening med livet borde verkligen känna efter hur det känns att göra vardagliga grejer. att dricka ett glas vatten eller att få chansen att cyckla till skolan är verkligen saker som förgyller vardagen. kan ni tänka er ett liv utan de fantastiska tillgångar som vi lyckligt vis nog har och använder varje dag?


   
Citera
Ämnesetiketter
zIGGE

gillar


   
SvaraCitera

mm och ändå förgyller det ingenting [sad]
äckligt bortskämd man är egentligen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ens inre som bestämmer om man vill att det ska förgylla eller inte. man har alltid ett val. det är bara att välja det fina(:


   
SvaraCitera

"enjoy every sandwich" som en sjukt vis snubbe sa en gång


   
SvaraCitera

Problemet är att man vänjer sig och kräver mer, annars skulle vi vara katatoniska encelliga varelser som guppar runt i havet, ambitionslöst i all evighet.

Förmågan att vara uttråkad och trött på vad som är är vad som skiljer oss från jord och grus


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

uppskattar denna tråd och förlikar mig med känslan av närmare gemenskap med en kataton encellig varelse som guppar ambitionslöst i evigheten än med en blind människoform.

för övrigt så är tallar rätt grymma med.


   
SvaraCitera
Bakric

dazed:

"enjoy every sandwich" som en sjukt vis snubbe sa en gång

Image


   
SvaraCitera

Du tänker för mycket [cute] definitivt!


   
SvaraCitera

Livet, vackrare? Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera

en typisk människa


   
SvaraCitera