Aviseringar
Rensa alla

Livet e skit


tigze
Ämnesstartare

Känner mig så jävla deppig nu, mina betyg går i stöpet F i ALLT det värsta är att jag har försökt fixa betygen. Men fatttar inte ens vad fan jag läser, den enda tjejen jag nånsin verkligen gillat sumpade jag det med. BARA för att typ alla säger att hon leker så jävla mycket, DÄRFÖR slutade jag prata med hon. Varje gång jag tänker på det så ba hatar jag fucking samhället, men om jag bara struntat i vad andra tycker så hade de varit bra mycket bättre nu. Vet i fan vad jag ska göra önskar fan bara att allt kunde ta slut, att man ba kunde vakna en dag o ha orken att gå till skolan och kämpa igenom det, men det händer inte... Tro mej, jag har försökt som fan varje dag. Och när jag väl kommer till skolan blir man väl glad att träffa kompisarna, men man vill ju ba ta livet av sig när man ser en stor hög av skit man måste göra, visst jag håller ju god min i skolan och när man hänger med kompisar, men sen på bussen känner jag bara 'fuck this' medans jag tänker tillbaka på dagen och blir mer o mer deppig. Kan ba hoppas på att nåt blir bättre...

Kännde bara fatt skriva av mig.


   
Citera

Fixa till det med hon då? Man ska inte tro på rykten ju fören man själv liksom ser sanningen. Antar att det kommer bli lättare för dig att koncentrera dig då. 


   
SvaraCitera

Tänk ut några saker du verkligen bryr dig om eller gillar. Sedan försöker du massor på att fixa dom här grejer och VIPS så har du några grejer i ditt liv som faktiskt muntrar upp dig:)


   
SvaraCitera

Välkommen till livet, där nästan allt är skit och det som verkar bra också är skit


   
SvaraCitera
Seydel

Har du träffat Mary jane på helgerna?


   
SvaraCitera

ja fan ta skolsystemet och samhällets tvång 

prata med alla sånna där som ska vara till hjälp, syv, kurator, solsyter, mentor, lärare osv o se om det går att ordna så att du kan få det lättare 


   
SvaraCitera