Aviseringar
Rensa alla

Livet efter detta


Ämnesstartare

Voldo:

Man kommer nog till Nangiala och får slåss mot Tengil. Slår man honom så får man gå vidare till nästa level.

Tjockt najs xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Därför finns det inga familjer, de är splittrade, alla är bara lika sen kanske. Det är ganska bra, men verkar ändå lite ledsamt, om en mamma och pappa inte är gifta längre, inte ens mormor och morfar, farmor och farfar, och så. Verkar lite förvirrande och läskigt. Alla kanske är en familj.

Låter rimligt, fett trist -.-


   
SvaraCitera

då väntar man på att dr.phil ska dö, så han kan reda ut saken åt en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är snälla mot varandra där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

hur går det ihop?

människor tycker att det är komplicerat, men det är det inte. inte det minsta


   
SvaraCitera
nrg89

SaltaKätzchen:

Därför finns det inga familjer, de är splittrade, alla är bara lika sen kanske. Det är ganska bra, men verkar ändå lite ledsamt, om en mamma och pappa inte är gifta längre, inte ens mormor och morfar, farmor och farfar, och så. Verkar lite förvirrande och läskigt. Alla kanske är en familj.

Men, är det alltså himlen, att det inte finns någon gemenskap eller några familjer längre, för att de kan väcka avundsjuka?


   
SvaraCitera

bryr mej inte.
så länge jag får leva i en färg glad fantasi värld är jag nöjd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror man träffar sig själv, fast med Vader-mask på sig.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Alla är snälla mot varandra där.

har man bevis på detta. Att det inte blir familjefeider i himlen [ops]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

bryr mej inte.
så länge jag får leva i en färg glad fantasi värld är jag nöjd

rekommenderar Morfin och kalle anka i sånnafall [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ExtoicWorm:

har man bevis på detta. Att det inte blir familjefeider i himlen [ops]?

Klart. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv tror jag inte på Gud,himlen, helvetet, satan, små smurfar osv.

Vi är enbart levande biffar som har ett utgångsdatum och som sedan förmultnar i en fuktig kista. Mysigt o härligt.

Det skulle vara kul om de kristna kunde komma med bevis om att gud finns, Och inte bara detta bibel trabbel. Bibeln är något som en mytoman för långtid sedan har skrivit. De e bara dem som inte kan tåla tanken av att livet tar slut vid döden. Men vi vanliga männsikor som har sunt förnuft vet sanningen. GUD FINNS EJ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Klart.

AJO xD


   
SvaraCitera

reinkarnation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

reinkarnation

Reinkarnation är ett begrepp för trosföreställningar som innebär att en människas själ inte dör med kroppen, utan att hela själen, eller delar av den, kan övergå i en ny kropp, endera i människa eller djur.


   
SvaraCitera