Aviseringar
Rensa alla

livet


Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Min plan a kommer ej funka

b då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

b då?

Den kan funka men det är ett dåligt alternativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ser aldrig tillbaka


   
SvaraCitera
reben

kan inte se mig själv ens en månad framåt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Den kan funka men det är ett dåligt alternativ

men det är en plan b 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte tänka mig in i detta typ. Tror typ mitt liv kommer sluta upp med att jag begår självmord. 

Mina drömmar är typ dock att hitta riktigt äkta kärlek men det kommer knappast ske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Tror typ mitt liv kommer sluta upp med att jag begår självmord. 

hur kan du "typ tro" det?       


   
SvaraCitera
mynona

FruLiten: Ni är i framtiden och blickar tillbaka på erat liv, tror ni att ni kommer vara nöjda med de liv ni levt?

nej. det tror jag inte. 

FruLiten: vad är era drömmar för framtiden, tror ni att ni kommer leva efter era drömmar?

kanske en stund då och då, om jag har tur

FruLiten: Hur tror ni att era liv kommer utspela sig?

inte alltför utdraget kan man hoppas på. men jag tror nog att jag kommer att få en stund då och då som jag inte kommer att ångra, vilket är trevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hur kan du "typ tro" det?

Dunno. Känns som en ganska så realistisk väg för hur mitt liv kommer gå tillväga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Dunno. Känns som en ganska så realistisk väg för hur mitt liv kommer gå tillväga.

varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför?

Är ganska olycklig och har länge funderat på självmord. Sen är det mycket möjligt att det inte blir så eftersom det är långt mellan tankar och att göra det men jag har extremt svårt att se mig själv i framtiden, kan det inte ens. Men om jag misslyckas är tanken på självmord lite tröstande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Är ganska olycklig och har länge funderat på självmord. Sen är det mycket möjligt att det inte blir så eftersom det är långt mellan tankar och att göra det men jag har extremt svårt att se mig själv i framtiden, kan det inte ens. Men om jag misslyckas är tanken på självmord lite tröstande. 

försöker du att må bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: försöker du att må bättre?

Ja, jag tror det iaf. Jag vill ju i grund och botten inte må dåligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja, jag tror det iaf. Jag vill ju i grund och botten inte må dåligt. 

hur gör du för att må bättre?


   
SvaraCitera