Aviseringar
Rensa alla

Livrädd när min pojkvän super!


Ämnesstartare

Jag kanske inte vet om detta är rätt ställe, men jag är så trött på alla människor som brukar alkohol, och beter sig som svin, gör saker de ångrar som de tycker att man ska tycka synd om sen. Fuck you!

Jag tycker alkohol ska förbjudas och cannabis ska bli lagligt!

Ni kanske tror att jag är en puff pundare, men kan säga att jag ALDRIG har rökt på, men alla min vänner har i princip gjort det. De beter sig aldrig som svin eller är äckliga eller vad som helst.

Jag är seriöst rädd för min pojkvän när han dricker, jag vet att han aldrig skulle göra något mot mig, men han kan flippa ur totalt.
När han röker då och då, så är en lugn och fin, och glaaaad =D

Vad säger ni, ska cannabis vara lagligt eller ej?


   
Citera
Ämnesstartare

aennila:

trött på alla människor som brukar alkohol, och beter sig som svin

1+

aennila:

Jag tycker alkohol ska förbjudas och cannabis ska bli lagligt!

[love]

aennila:

De beter sig aldrig som svin eller är äckliga eller vad som helst.

Åh en ickebrukare som ändå kan tänka rationellt.
You're an inspiration to us all. [bigsmile]

aennila:

Jag är seriöst rädd för min pojkvän när han dricker, jag vet att han aldrig skulle göra något mot mig, men han kan flippa ur totalt.
När han röker då och då, så är en lugn och fin, och glaaaad =D

Ja alkohol kanske inte är hans drog?

Säg det till honom.

aennila:

Vad säger ni, ska cannabis vara lagligt eller ej?

Det finns dock redan ett antal trådar som tar upp detta ämnet.
Men givetvis ska det vara det.


   
SvaraCitera

Varför ska alkohol förbjudas bara för att din pojkvän inte kan hantera den? Onödigt. Lär honom hantera den istället.


   
SvaraCitera

nej, jag gillar sprit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir så trött på folk som säger att det är så fruktansvärt farligt, riktig dödsdrog!
Ändå finns det inte bevisat att någon har dött av drogen.
Men hur många har då inte dött av att klunka alkohol!? Hur många som helst, hade till och med en vän som dog för två veckor sedan pågrund av alkoholen.
Jag blir seriöst upprörd!
Jag kanske är tråkig, men jag dricker inte längre och jag röker inte heller. För att jag anser inte att jag har behov av det. Har absolut inga problem med folk som dricker, så LÄNGE de kan sköta sig och inte bli äckliga svin eller idioter. Tycker själv att det kan vara trevligt att ta en öl med nån polare då och då.

Men cannabis, skadar inte kroppen och det är minimal chans att bli aggressiv av det, så GARGH! Gör det laagligt ffs!

FreeWay89:

Ja alkohol kanske inte är hans drog?

Säg det till honom.

Jag har sagt det många gånger till honom, han har även skärpt sig skapligt, men just nu är han ute och super. Kan ju inte förbjuda honom, men tänker då rakt inte lyssna på något helvetes ångest snack i morgon! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ja, förbjud den så får vi förmodligen så som det var under förbudstiden i USA. Mycket trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Varför ska alkohol förbjudas bara för att din pojkvän inte kan hantera den?

Nu är det dock så att alkohol är ett av de största samhällsproblemen vi har. Ställer till enorma skador för individer, omgivningen och samhället i stort.

Skadorna som alkoholen genererar kostar så enormt mycket.

Dock är sanningen den att det skulle bli värre om det blev förbjudet sådom knarkhandeln ser ut idag.


   
SvaraCitera

aennila:

min pojkvän när han dricker

aennila:

han röker då och då, så är en lugn och fin

aennila:

Jag tycker alkohol ska förbjudas och cannabis ska bli lagligt!

Eller så snurrar inte solen runt dig och din pojkvän, och det existerar även andra människor utöver er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Varför ska alkohol förbjudas bara för att din pojkvän inte kan hantera den? Onödigt. Lär honom hantera den istället.

Alkohol skadar kroppen, det gör inte cannabis!
Hur många har inte dött pågrund av alkohol?
Hur många har dött pågrund av Cannabis! Ingen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aennila:

Kan ju inte förbjuda honom

Asså du kan ju ställa ultimatum mot honom om du anser att det gått för långt eller att du är rädd att han kanske ''flippar'' på dig.

passaro:

Ja, förbjud den så får vi förmodligen så som det var under förbudstiden i USA. Mycket trevligt.

Tja det ser ju ut så med droghandeln idag.
Borde inte det vara skäl nog för att ändra på den narkotikapolitik vi har idag?


   
SvaraCitera

aennila:

Jag tycker alkohol ska förbjudas och cannabis ska bli lagligt!

[confused][zzz]


   
SvaraCitera

aennila:

Alkohol skadar kroppen, det gör inte cannabis!

Varför ska man ens behöva hålla på med någonting av det? Man kan lika gärna skippa all skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Eller så snurrar inte solen runt dig och din pojkvän, och det existerar även andra människor utöver er.

Du tycker det är kul men ångestsnack, gråtande vänner, snuskiga tjejer/killar som går övergränsen mot de som är ok, det är okej med våldtäkter? Det är okej med vänner som dör på grund av alkoholen?

Visst tyck det!
jag gillar det inte, om allt kan hända med smutsig alkohol i blodet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Renesmee:

Varför ska man ens behöva hålla på med någonting av det? Man kan lika gärna skippa all skit.

Det funkar också! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Varför ska man ens behöva hålla på med någonting av det? Man kan lika gärna skippa all skit.

Sure i en perfekt värld kanske.
Men nu kanske folk gillar att bruka dessa saker.

Så låt dom så länge de inte skadar någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Så låt dom så länge de inte skadar någon.

Håller helt och hållet med dig!


   
SvaraCitera