Aviseringar
Rensa alla

LIVRÄDD !!!


Borgeus:

Kostar väl 50spänn, tror jag.

Snarare runt 150 skulle jag gissa [rolleyes]
Hur många har du köpt i dina dar 😉


   
SvaraCitera

Nämen chansen att du skulle blivit preggers utav ett finger med eventuellt lite sperma är inte särskilt stor.. Men så finns det ju vissa som blir gravida bara dom vistas i samma rum som en snopp. Det viktigaste av allt är att du får lite frid i själen och det lär du inte få förrän du har testat dig!

Sen tycker jag inte att en blödning mitt emellan mensen låter särskilt bra heller? Kanske är normalt det med men inget jag varit med om[rolleyes] Köp ett test på apoteket eller åk till en mottagning och testa, det är ingen big deal för dom som jobbar där dom möter massvis med unga tjejer och killar varje dag!


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Snarare runt 150 skulle jag gissa [rolleyes]
Hur många har du köpt i dina dar 😉

jag har sålt ett i mina dar. Har för mig det var 50.


   
SvaraCitera

Borgeus:

jag har sålt ett i mina dar. Har för mig det var 50.

69-72 kr verkar det som [smile] (Apoteket.se)
Hm jag kanske köpte ett tvåpack[rolleyes]
Nåja, det var inte så dyrt som jag trodde mig minnas då [cute]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

69-72 kr verkar det som [smile] (Apoteket.se)
Hm jag kanske köpte ett tvåpack[rolleyes]
Nåja, det var inte så dyrt som jag trodde mig minnas då [cute]

Coop Forum. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rehbecka:

Jag och min pojkvän har börjat mycket med att hålla på med varandra där nere om ni fattar..

coolt


   
SvaraCitera

Borgeus:

Coop Forum. 😉

Okej, ska jag tolka det som att du jobbar där? [smile]
hehe, jag hade ju inte direkt tillgång till någon butik kl 5 på morgonen[zzz] Men fan vilket nice Coop, undrar om det vi har här också säljer grav test[surprised]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Okej, ska jag tolka det som att du jobbar där? [smile]
hehe, jag hade ju inte direkt tillgång till någon butik kl 5 på morgonen[zzz] Men fan vilket nice Coop, undrar om det vi har här också säljer grav test[surprised]

jobbade. Har slutat pga flytt.

Har dem vensafeautomater? Isf finns det under kategorin hälsa(kategorierna är snus, cigaretter, hälsa och rakblad).


   
SvaraCitera

Det är väl tre veckor innan man ens kan se på grav-test om man skulle råka vara gravid? Ring och prata med UM och fråga vad dom rekommenderar? (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska försöka ta mig till umo på lördag, tack för svaren [wink]


   
SvaraCitera

Borgeus:

Har dem vensafeautomater? Isf finns det under kategorin hälsa(kategorierna är snus, cigaretter, hälsa och rakblad).

Hm, tror inte jag sett några sådana automater. Kanske stora Coop har [smile]

Rehbecka:

ska försöka ta mig till umo på lördag, tack för svaren

Bra där ! [y] Hoppas det går bra [smile]


   
SvaraCitera

Rehbecka:

Jag tror de är en stor chans eftersom en utlösning består at hundratals sperma celler liksom och bara en utav dom där har kommit in med mig är jag garanterat med barn!!

Men nej. Det finns par som försöker bli gravida i flera månader men inte lyckas, även om killen sprutar i varenda droppe [tired]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Rehbecka:

ALLVARLIGT

Du kan ändå inte testa dig för ett säkert reultat förrän om tre veckor efter tillfället. Chilla tills dess, men beställ tid på ungdomsmmottagningen.


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Hm, tror inte jag sett några sådana automater. Kanske stora Coop har [smile]

Coop Forum är den stora. 🙂 jag har ej kollat efter dem på ett tag, så jag vet ej.


   
SvaraCitera

Borgeus:

jag har ej kollat efter dem på ett tag, så jag vet ej.

Men det är väl bra [cheers]


   
SvaraCitera