Aviseringar
Rensa alla

Ljög för flickvän


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit ihop i 4 månader nu och vi har ett distansförhållande. Det har varit lite svajit mellan oss för hon var bl. a tvungen att göra slut med gammal pojkvän innan vi kunde bli ihop. Men nu för 2 veckor sen har vi börjat komma in på rätt spår. Tills igårkväll då jag trött och ganska berusad fick för mig att säga att hon tog min oskuld. Innan har jag sagt att jag har haft sex med två andra tjejer (vilket är sant), men för att göra henne lycklig så ljög jag. Det tog typ 30 sekunder innan jag insåg hur sjukt dum jag var och avslöjade bluffen. Hon blev hur ledsen som helst, grät och grät och säger att hon inte kan lite på mig mer. Jag älskar henne och vill att allt ska bli bra igen. Hur ska jag göra? Snälla tips och råd!


   
Citera

Ahahah det är faktiskt ganska roligt. Vad var poängen med att säga att du var oskuld? AAAH GUU KÄNNER MEY SPECIELL


   
SvaraCitera

hon kommer nog över det. :')


   
SvaraCitera

hahah blev hon ledsen för det?


   
SvaraCitera

tycker hon överreagerar [confused]


   
SvaraCitera

Ljug inte för henne [sad] [no-no]


   
SvaraCitera

vadå? Du sa först att du haft två tjejer innan henne (som är det som är sant?) sen sa du att hon var din första och sen var hon den tredje igen?

Det verkar helt idiotiskt allting[smile]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

hahah blev hon ledsen för det?

om något, så borde hon blivit glad för att han inte var oskuld, liksom hez got suum experience ye.


   
SvaraCitera

jag fattar ingenting.
är du bakis föresten? [crazy]


   
SvaraCitera

knäppizzzzzz vafan var det bra för [bigsmile]


   
SvaraCitera

Herregud, vilket stort problem!!!


   
SvaraCitera

Hahahaha så jävla tard


   
SvaraCitera
kachin

aaaaw [sad][sad][sad] finns här om du vill prata <3 puss

Dold text: eller nä


   
SvaraCitera
Hando

Snacka om att överreagera [zzz]


   
SvaraCitera

Image

btw, ni båda är kompletta tards..


   
SvaraCitera