Aviseringar
Rensa alla

Ljög för flickvän


Om du verkligen tycker om henne, lämnar du henne och låter henne få chansen att hitta någon som är bättre [sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Om du verkligen tycker om henne, lämnar du henne och låter henne få chansen att hitta någon som är bättre [sad]

Det är väl lite väl hårt?[zzz]

revolution92:

Jag älskar henne och vill att allt ska bli bra igen. Hur ska jag göra? Snälla tips och råd!

LJUG ALDRIG MER FÖR DIN FLICKVÄN! [mad]
Förklara det hela och jobba på er relation. Men egentligen, Guh så stort problem! [cute]


   
SvaraCitera

Nightingale:

Det är väl lite väl hårt?[zzz]

Tycker jag verkligen inte, fast tjejen han är tillsammans är väl ungefär lika blåst som du är, så kommer hon väl också tycka så [zzz]


   
SvaraCitera

Jag tror mer att det är att du ljög som gjorde henne ledsen, inte att du inte var hennes första. Skulle du ha sagt det från början så hade du inte haft problem. Ljuger man en gång så kan man ljuga hur många gånger som helst.

Ending Jon:

Om du verkligen tycker om henne, lämnar du henne och låter henne få chansen att hitta någon som är bättre [sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Tycker jag verkligen inte, fast tjejen han är tillsammans är väl ungefär lika blåst som du är, så kommer hon väl också tycka så [zzz]

Ja, du vet. Vi blondiner [zzz][bigcheers]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

hahah blev hon ledsen för det?

Angelize:

tycker hon överreagerar


   
SvaraCitera

Nightingale:

Ja, du vet. Vi blondiner [zzz][bigcheers]

Nej, i detta står du ensam [crazy]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Nej, i detta står du ensam [crazy]

Inte alls. [wink]


   
SvaraCitera

Nightingale:

Inte alls. [wink]

Okej då 😉


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Okej då 😉

Tihi [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera