Aviseringar
Rensa alla

Ljudböcker.


Ämnesstartare

Lyssnar på harry potter nu. Har gjort hela dagen.

Vad tycker ni om ljudböcker?


   
Citera
Ämnesetiketter

Ensamvargen:

Vad tycker ni om ljudböcker

Lyssnar på ljudböcker när jag kör bil, skulle gärna göra det när jag cyklar också men min man påstår att ex antal cyklister i världen kör ihjäl sig pp det sättet. Lyssnar på deckare som jag sällan läser, men det håller mig vaken och på och det är rätt coolt att komma ihåg platser genom händelser i böcker. Fast man lär sig efter ett tag vilka uppläsare man gillar, vissa förstör böcker? Har du hållit på länge? Svenska lastbilschaffisar lär vara de som lyssnar mest:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina Forss:

Har du hållit på länge?

Lyssnat på 5 böcker. [blush] Brukar inte göra det så ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar konstant, hela tiden. Har gjort detta sen jag var 1 litet barn [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Perfekta för att fördriva tid på jobbet.


   
SvaraCitera

Pokerface:

Perfekta för att fördriva tid på jobbet.

Hahahahaha, börjar få rätt bra grepp på sätt man kan fördriva tid på jobbet, vet ju vad jag gör på mitt. Berätta mer, annat man kan göra medan man ser ut att jobba!

Nintendo:

Lyssnar konstant, hela tiden. Har gjort detta sen jag var 1 litet barn

Vilken gåva att få som liten. Vad lyssnar du på då?

Ensamvargen:

Lyssnat på 5 böcker. Brukar inte göra det så ofta.

Vad mer har du lyssnat på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina Forss:

Vilken gåva att få som liten. Vad lyssnar du på då?

När jag var riktigt liten så var det ju typ.. Nalle Puh, Agaton Sax, någon saga om en hund som gillade att äta bokstaven Q, Folk och rövare i Kamomilla stad osv och någon fin om en massa gregiska myter och legender. Fast egentligen så var de nog inte så fina utan ganska brutala och hemska.

Nu förtiden så lyssnar jag på allt möjligt. Eller ja, jag har ju avverkat de flesta böcker jag vill höra, men jag lyssnar om och om igen, främst när jag åker buss/ska sova. Förr hade min hjärna väldigt lätt för att gå upp i högvarv och göra så att jag inte kunde somna och den vanan hänger fortfarande i. Jag har la lyssnat på Jan Giullouböcker så många gånger att jag borde kunna dem utantill, samma sak med Charlaine Harris [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lina Forss:

Vad mer har du lyssnat på?

Bara Harry Potter. [blush]


   
SvaraCitera