Aviseringar
Rensa alla

Ljudet funkar inte


Ämnesstartare

Jag ominstallerade min dator för någon månad sen och sen dess har ljudet inte funkat, datorn är begagnad så jag fick inte med mig nån CD med drivrutinerna på så jag har helt fel drivrutiner och får inte mitt kära ljud att funka T_T Nån som vet hur jag luskar ut vad jag har för drivrutiner? [rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

Cattiz:

Jag ominstallerade min dator för någon månad sen

Nej, det gjorde du inte.


   
SvaraCitera
Åtta

Cattiz:

Nån som vet hur jag luskar ut vad jag har för drivrutiner? [rolleyes]

Du kollar vad du har för komponenter i datorn och sedan så går du in på tillverkarens hemsida och laddar ned drivrutinerna. Om det är en "färdigbyggd" dator från t.ex. Dell eller HP så kan du även gå in på deras hemsidor var du oftast kan ladda hem alla de drivrutiner som behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej, det gjorde du inte.

Gjorde jag visst? [surprised]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Du kollar vad du har för komponenter i datorn och sedan så går du in på tillverkarens hemsida och laddar ned drivrutinerna. Om det är en "färdigbyggd" dator från t.ex. Dell eller HP så kan du även gå in på deras hemsidor var du oftast kan ladda hem alla de drivrutiner som behövs.

Fänx! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cattiz:

Gjorde jag visst? [surprised]

Nej, du ominstallerade ditt operativsystem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej, du ominstallerade ditt operativsystem.

Aha, my bad [n]


   
SvaraCitera

kan börja med att vad du har för operativ system använder du dig av windows xp,vista eller 7 så fins en trevlig funktion som heter system återställning och kan hittas i kontrollpanelen. där bestämmer du en tidpunkt då datorn fungerade markerar klickar och starta vips så återställs datorn och till högt procent antal av fallen så brukar det att funka igen.


   
SvaraCitera