Aviseringar
Rensa alla

Ljudet på spotify funkar inte. Men allt annat ljud på datorn funkar...?


Ämnesstartare

Ja, ljudet på spotify funkar inte. Men allt annat ljud på datorn fungerar som det ska..
Någon som vet vad som kan vara fel?


   
Citera
Ämnesstartare

Har för mig att det hänt mig med, starta om eller något.


   
SvaraCitera

Du är tjej, så förmodligen klickar du bara på ologiska grejor. Testa att klicka på rätt.


   
SvaraCitera

pallo217:

Du är tjej, så förmodligen klickar du bara på ologiska grejor. Testa att klicka på rätt.

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂


   
SvaraCitera

pallo217:

Du är tjej, så förmodligen klickar du bara på ologiska grejor. Testa att klicka på rätt.

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂


   
SvaraCitera

pallo217:

Du är tjej, så förmodligen klickar du bara på ologiska grejor. Testa att klicka på rätt.

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂

Nej.. den är på full styrka 🙂

På den här ljudgrejen nere i högra hörnet på skrivbordet brukar ju höja sig upp och ner (en grå sak) som går efter ljudet om ni förstår vad jag menar.. och den rör inte heller på sig :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men då e det antagligen en ljudinställning o.O Prova att gå in på ljudinställningarna och kolla upp det för de kan inte stämma, ett annat alternativ e att du laddar ner teamwiewer så kan jag kolla de 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

släng datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händer mig ibland, bara att starta om spotify


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manda111:

Prova att gå in på ljudinställningarna och kolla upp det för de kan inte stämma

jag hade tydligen dragit ner spotifyljudet på 0 på ljudinställningarna på datorn på den där mixersaken när jag fixade vanliga ljudet tidigare idag.. hehe. så nu funkar det!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂

Okej?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂

Okej?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Nej men kolla ljud mixern. Jag är 97% säker att du har på mute på spotifys ljudreglerare 🙂

Okej?


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera