Aviseringar
Rensa alla

Ljuga för föräldrar


Ämnesstartare

Hej ungdomar, brukar ni ljuga för era föräldrar ofta eller gjorde det när ni var yngre?


   
Citera

alltid


   
SvaraCitera

Går ej att ljuga för min mamma [sad] Inbyggd lögndetektor och en sån där blick som får en att inte ens försöka ljuda från första början [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Går ej att ljuga för min mamma

Äsh, allt ligger i hur skicklig du är 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ej föräldrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har alltid varit ärlig mot mamma iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

eller gjorde det när ni var yngre?

Ah, när jag var yngre.. Fick jämnt så mycket skäll & gnäll när jag gjorde bus.. Så det blev en vana att ljuga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Har alltid varit ärlig mot mamma iaf

Ah okej, men jag har skit dåligt samvete för jag ljugit för mamma alla gånger jag stannat hemma från skolan. Men känns som att alla tonåringar ljuger för en sån sak? Iofs har jag varit i skolan 4 dagar på 2 veckor, men ändå.


   
SvaraCitera

"hej jag är f15 och är stolt över att jag har en mamma som går på allt jag säger."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hej jag är f15 och är stolt över att jag har en mamma som går på allt jag säger

va? :s jag? Verkligen inte. Gjorde tråden för har så jävla dåligt samvete för att jag ljuger mycket för mamma, och ville få bekräftelse på att fler ljuger för sina föräldrar. Det är något jag mår dåligt över och absolut inte stolt över, vafan skulle jag vara det för?


   
SvaraCitera

szara:

Det är något jag mår dåligt över och absolut inte stolt över, vafan skulle jag vara det för?

men isf har jag ett tips till dig: sluta ljug [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

sluta ljug

Jag ljuger inte riktigt för jag vill eller tycker det är roligt, jag ljuger för att jag känner att jag måste. Men ska försöka, ska göra mamma stolt istället, har som mål att gå till skolan hela nästa vecka. Men du ska veta att du sårade mig med din kommentar om att jag skulle vara stolt över detta.


   
SvaraCitera

szara:

Jag ljuger inte riktigt för jag vill eller tycker det är roligt, jag ljuger för att jag känner att jag måste. Men ska försöka, ska göra mamma stolt istället, har som mål att gå till skolan hela nästa vecka. Men du ska veta att du sårade mig med din kommentar om att jag skulle vara stolt över detta.

szara:

Äsh, allt ligger i hur skicklig du är 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Äsh, allt ligger i hur skicklig du är 😉

Men jag skojade ju bara? -.-' Seriöst tog du det seriöst? Haha där ser man...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Ah okej, men jag har skit dåligt samvete för jag ljugit för mamma alla gånger jag stannat hemma från skolan. Men känns som att alla tonåringar ljuger för en sån sak? Iofs har jag varit i skolan 4 dagar på 2 veckor, men ändå.

"Vad gjorde du idag då?"
"Var hemma"
"Varför var du inte i skolan?"
"Orkade inte"
"Okej, men du går dit imorgon vad?"
"Ah, det tror jag väl"
"Bra"


   
SvaraCitera