Aviseringar
Rensa alla

ljuger killen?!


Ämnesstartare

Jag hade sex med en kille inatt, man kan väl säga att vi är på väg att bli kompisar, ja, endast kompisar. Vi träffades nu i sommar och jag har bara träffat honom 3 gånger, alltså, jag känner honom inte så bra.

Jag gick iaf därifrån imorse, kommer hem vid 1 och ser senare under dagen att han har ringt mig 3 gånger. Jag blir lite nervös om det var något viktigt eller inte så jag ringer upp och frågar vad det var. Han svarar att han inte alls har ringt mig, att det nog var mobilen som själv gjort det.

Ska jag tro på detta?! att mobilen har ringt upp 3 gånger direkt efter varandra? HMM. vad tror ni? jag vet inte riktigt hur jag ska tolka.


   
Citera

Tror han ringde. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har mobilen gjort så förut?


   
SvaraCitera

ägd


   
SvaraCitera

Kanske om du heter något på A.


   
SvaraCitera

han var väl sugen på mer just då[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobben har fått aids[n]


   
SvaraCitera

han ringde. Men det kan ju mot all förmodan kanske eventuellt vara så att det han säger är sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ringde. Möjligtvis skulle ju nån annan kunnat pillat på hans mobil så den råkade ringa upp.. Men TRE gånger?!

Tror det e helt omöjligt av den o ringa upp själv.


   
SvaraCitera

Ofta att man ljuger om något sånt.


   
SvaraCitera

Har hänt mig att mobilen har ringt flera gånger till samma person, men samtliga gånger har också ett långt meddelande lämnats eftersom jag först inte märkt något...

Men det är väl inte omöjligt att han ljuger, men vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min morsa hade något virus på sin mobil förut som ringde upp random människor från hennes kontaktlista flera gånger...så det kan ju vara sant det han säger. Jag tror dock mest på att han ringde självmant


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera