Aviseringar
Rensa alla

ljugit om min ålder


Jennifer:):

Lugna ner dig lite Arg

Nej. Jag har själv blivit utsatt för det som du håller på med just nu och därför hatar jag sådana som dig.


   
SvaraCitera

varför ens ljuga om en sån sak
herre gud


   
SvaraCitera

Förvirrad


   
SvaraCitera

Reeeetooo: Lägg av.

efae9cff2449ec1d21e6cfda63bfcf36-8485138


   
SvaraCitera

Håll er till ämnet och var trevliga mot varandra!!

/Moderator


   
SvaraCitera

Jag är dock lite dålig på det Förvirrad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jennifer:): Har nämligen varit tillsammans med en underbar kille i över 8 månader nu

Jennifer:): Vilket gymnasium jag ska gå på osv.

Har inte denna fråga kommit upp på 8 månader? Förvirrad Eller att dina föräldrar eller kompisar sagt nåt? Typ att han frågat nån kompis; "Hur gammal är du?" Och att denne svarat; "Lika gammal som henne, 14." 


   
SvaraCitera

säg bara sanningen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Har inte denna fråga kommit upp på 8 månader? Förvirrad Eller att dina föräldrar eller kompisar sagt nåt? Typ att han frågat nån kompis; "Hur gammal är du?" Och att denne svarat; "Lika gammal som henne, 14." 

NopeOskyldig Har lyckats undvika den delen helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Särimner:

Nej. Jag har själv blivit utsatt för det som du håller på med just nu och därför hatar jag sådana som dig.

Men snälla.. Du vet ju knappt någonting om mig eller varför jag har ljugit om min ålder för honom.. Så hur kan du då hata mig? Har inte gjort dig något faktiskt Icke!Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
varför ens ljuga om en sån sak
herre gud

Du vet ju inte varför jag har ljugit om det så du kan faktiskt inte säga något Skeptisk Har en ganska bra anledning. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jennifer:):

Du vet ju inte varför jag har ljugit om det så du kan faktiskt inte säga något Skeptisk Har en ganska bra anledning. 

Men om du har en bra anledning så är det nog ingen idé att be oss om råd Ledsen 


   
SvaraCitera

Särimner: hatar jag sådana som dig.

jävligt elakt sagt av dig, du känner henne inte alls. det är inte särskilt schysst att springa runt och säga att du hatar någon. dessutom placerar du henne i en grupp när du säger "sådana som dig", som om du vet vilken "typ" hon är och därför känner till allt om henne. 


   
SvaraCitera

Likt de andra så tycker jag att du ska berätta sanningen för honom, hellre det än att han får reda på att du har ljugit genom någon annan, dessutom kommer ditt samvete antagligen må bättre om du berättar. Lycka till!


   
SvaraCitera

Berätta sanningen så fort som möjligt. Ärlighet varar längst.


   
SvaraCitera