Aviseringar
Rensa alla

Ljugit vid flertalet tillfällen..


Ämnesstartare

I januari kom jag efter lite snokande på min pojkvän med att ha ljugit för mig vid upprepade tillfällen. När jag ställde honom till svars förnekade han det under ett helt dygn innan jag till slut avslöjade mina "bevis" och han erkände. Han lovade då innerligt på hela vårt förhållande att inte ljuga igen.

Nu har jag efter ytterligare lite snokande tagit fått reda på att han ljugit igen om en annan mycket värre sak. Vill ej gå in på vad. Jag följda samma "strategi" den här gången också för att testa om han erkände eller ville komma undan genom att ljuga. Och han ljög flera gånger igen tills jag avslöjade honom igen...

Han säger att han skäms och att han aldrig ska göra om det. Hur ska jag kunna lite på honom???
Hur gör man för att kunna lite på nån som svikit en så här två gånger nu på två månader? Och det har båda gångerna varit upprepade lögner..

vi är dessutom mitt i att flytta ihop.. och jag vill verkligen bo med honom men blir så klart osäker nu. Och vi måste bestämma oss om en lägenhet till på lördag.. :/

Help me..


   
Citera

han verkar inte bra [n]


   
SvaraCitera

Ta, för Guds skull, inga direkt avgörande beslut om ditt liv baserat på råd från folk på denna sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleMissCute:

han verkar inte bra

han är jättesnäll och har ställt upp på mig massor under de senaste månaderna när jag haft det svårt.. så han har goda sidor också. det som gör det ännu svårare...


   
SvaraCitera

Vad är det han ljuger om, är det att han lämnar toaringen uppe fast han säger att han inte gör det? Förstår att du blir arg och sårad isf[sad]


   
SvaraCitera

passaro:

Ta, för Guds skull, inga direkt avgörande beslut om ditt liv baserat på råd från folk på denna sida.

Word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vad är det han ljuger om

jag vill inte gå in på det.. men inte bara små skitsaker i alla fall. och han vet att jag värderar ärlighet högt


   
SvaraCitera

sallly:

han är jättesnäll och har ställt upp på mig massor under de senaste månaderna när jag haft det svårt.. så han har goda sidor också. det som gör det ännu svårare...

om han är mer bra än dåligt så stanna hos han!


   
SvaraCitera

sallly:

jag vill inte gå in på det.. men inte bara små skitsaker i alla fall. och han vet att jag värderar ärlighet högt

du borde bli ihop med mej istället, tar alltid ner toaringen efter mej[wink]


   
SvaraCitera

ett han värker inte bra

två du är inte ett dugg bättre


   
SvaraCitera

kebu12:

du borde bli ihop med mej istället, tar alltid ner toaringen efter mej

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Issen

OF 5:

ett han värker inte bra

två du är inte ett dugg bättre

Word up.

Ingen ska ljuga i ett förhållande men att den andra snokar visar också att du har noll tillit, därför är ni helt enkelt inte ämnade för varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sallly:

och han vet att jag värderar ärlighet högt

så måste han våga ta upp saker med dig istället för att dölja dom (vad det nu var för saker han döljer/ljuger om) för det finns liksom ingen idé att fortsätta tillsammans, synnerligen ingen idé om man ska gå omkring med massa hemligheter för varandra om inte ni kan ha öppna kort med varandra. Vara ärliga mot varandra. Har man inget att dölja så ska man heller inte skämmas, i alla fall inte för varandra.

Det är ju klart synd att du känner dig osäker om honom tanke på att ni ska flytta ihop och allt. Och det måste du se till att han vet om, det är bara han som kan ändra på sig själv, inte du.

Lycka till!


   
SvaraCitera

ta reda på varför han ljuger.
Många killar kör med anledningen "för att inte du ska bli orolig/för att de kanske skulle såra dig" säg att han borde märka att du får reda på sanningen iaf, lika bra att han talar sanning, tala också om att ditt förtroende till honom är skadat. Så att han vet om det.


   
SvaraCitera
Hando

Varför snoka? [tard]


   
SvaraCitera