Aviseringar
Rensa alla

lockigt hår?


Ämnesstartare

Hej, jag e bara så trött på mitt raka hår så jag undrar om det finns något vis att få det lockigt utan att använda rulltång eller göra flätor varenda dag?[bigsmile]

Tacksam för svar...

imagesd.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

permanenta


   
SvaraCitera
kachin

mm du kan sova med flätor [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

Hej, jag e bara så trött på mitt raka hår så jag undrar om det finns något vis att få det lockigt utan att använda rulltång eller göra flätor varenda dag?[bigsmile]

vilket ställe pratar vi om, huvet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bögigt med lockar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan använda en plattång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha rent hår - värmeskydd - platta det - lägg i mousse som är bra för håret - gör en inbakad fläta (hela håret) - sov - dagen efter ta ut flätan - spraya lite hårspray = skitsnyggt hår

så gör jag ofta det blir jättefint och glansigt 🙂 en rutin är-duscha håret på kvällen, nästa dag platta det platt ha platt hår frisyr den dagen, dagen efter det göra som ovanstående lockigt hår den dagen sedan dusch igen! sweeeeeeeeeeet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ha rent hår - värmeskydd - platta det - lägg i mousse som är bra för håret - gör en inbakad fläta (hela håret) - sov - dagen efter ta ut flätan - spraya lite hårspray = skitsnyggt hår

Hm, verkar lite komplicerat men alltid bättre än någonting, kanske vänjer mig till slut[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

Hm, verkar lite komplicerat men alltid bättre än någonting, kanske vänjer mig till slut[smile]

Det är inte komplicerat, eller jo kanske om du inte kan göra inbakad i ditt eget hår... Du behöver ju bara platta det, lägga i mousse och göra en inbakad fläta innan du går och lägger dig liksom. Sen på morgonen så behöver du inte fixa håret alls, sparar tid på det här sättet eftersom du förbereder det dagen innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

det är bögigt med lockar.

inte på tjejer[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det är inte komplicerat

ååh, hehe kan vara lite trögtänkt ibland[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

ååh, hehe kan vara lite trögtänkt ibland[crazy]

Det blir iaf jättefint,säg gärna till hur det gick om du testar det. [crazy]


   
SvaraCitera

använd.. va heter de.. justeja! lockframhävande medel, finns massa olika sorter på te.x åhlens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på kvällen innan du lägegr dig, kan du rulla upp flera olika ''bullar'' i ditt går å fäst de med hårsnoddar. sen fuktar du håret me lite vatten bara. sen när du vaknar så kommer det va lockigt. ju fler å mindre ''bullar du gör , desto krubbligare blir det:p. borde nog använda moss eller hår spray på morgonen så det håkller i sig hela dan:).


   
SvaraCitera