Aviseringar
Rensa alla

lockigt hår..


Ämnesstartare

Jo nu är det såhär att jag har midjelångt blondt lockigt hår, (längre än på min visningsbild)
Men jag platar konstant mitt hår för jag är rädd att killar tycker jag är fulare i lockigt hår.

Men stämmer det verkligen, tycker killar verkligen att tjejr ser bäst ut i rakt hår, eller är det bara något jag fått för mig? skulle mina korkskruvar ner till naveln funka?
Så slipper jag slita påmitt hår så himla mycket


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har nog bara fått för dig osv.


   
SvaraCitera

va i helvete..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

va i helvete..

....


   
SvaraCitera

du ska platta för att DU tycker det är finare med platt [mad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Du har nog bara fått för dig osv.

Lockar är ju hur fint som helst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du ska platta för att DU tycker det är finare med platt

jag vet, är rätt töntigt hur mycket jag bryr mig egentligen


   
SvaraCitera

men är du på riktigt eller? tror du varenda killjävel har exakt samma jävla åsikt om ditt jävla hår?


   
SvaraCitera

Ghhh. Hur kan du ens få för dig att alla killar skulle tycka en och samma grej. Tror du verkligen det själv? På riktigt?

Dold text: Sånt här får mig att vilja avregga :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men är du på riktigt eller? tror du varenda killjävel har exakt samma jävla åsikt om ditt jävla hår?

Nu kan snälla ta de lite lugnt här, detta är ett forum, ett forum om just utseende. Ett ytligt forum helt enkelt.
När jag frågar en fråga om mitt kära hår om det skall vara lockigt eller rakt eftersom jag har fått en känsla av att fler killar föredrar det raka, så behöver du ej gå loss på mig totalt. Tycker du detta är en ytlig och dum tråd, tycker du inte att detta är en intressant tråd (om den till och med är riktigt löjlig enligt dig) så håll dig borta från detta forumet, eller min tråd iallfall.


   
SvaraCitera

Har man naturligt lockigt borde man behålla det så och ha man naturligt rakt borde man göra detsamma, enligt min åsikt.


   
SvaraCitera

Nachac:

Har man naturligt lockigt borde man behålla det så och ha man naturligt rakt borde man göra detsamma, enligt min åsikt.

a


   
SvaraCitera

Människor är SÅ jävla onödiga ibland.

Lockar är awesome <3
Smaken är som baken. Platta om du vill (nej :C) ha naturligt om du vill (ja).[wink]


   
SvaraCitera

Balsammetoden. Och sluta platta om du inte vill. Naturligt lyckligt hår är jättefint.


   
SvaraCitera

Håll håret naturligt för i helvete!

Mvh en som aldrig har sett sitt naturliga hår sedan fjärde klass. typ


   
SvaraCitera