Aviseringar
Rensa alla

lockigt hår..


Orkar jag kommentera detta?
Ja okej.

Gör vad som känns bäst för dig själv.
Alla killar har inte en gemensam åsikt om ditt hår.....


   
SvaraCitera

Word [tard]


   
SvaraCitera

Jag gillar miceparades hår. [smile]


   
SvaraCitera

qlara:

Men stämmer det verkligen, tycker killar verkligen att tjejr ser bäst ut i rakt hår, eller är det bara något jag fått för mig?

Om killen har rakt hår så kommer han gilla se dig lockigt. Om killen har lockigt hår kommer han att gilla dig se rakt hår. typ.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Om killen har rakt hår så kommer han gilla se dig lockigt. Om killen har lockigt hår kommer han att gilla dig se rakt hår. typ.

Image


   
SvaraCitera

Nej men för all del, live to please. Den egna åsikten räknas inte sålänge alla andra vill knulla en :c


   
SvaraCitera

Jag tror att dina midjelånga korkskruvar är sjukt snygga.[love] Plattat hår är så platt och livlöst, lockar eller självfall is the way to go. (om man frågar mig) Lockar gör ju att folk ser mildare och sötare ut, rent generellt.

Sedan har väl alla killar olika smaker, men generellt har jag hört att söta flickor blir man tillsammans med och snycka flickor har man sex med, så beror ju på vad du vill åt.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Eating the poo poo all over the place. [tard]


   
SvaraCitera
time
 time

Bajwa:

Om killen har rakt hår så kommer han gilla se dig lockigt. Om killen har lockigt hår kommer han att gilla dig se rakt hår. typ.

...
[bigsmile]

Relevansen! Logiken! Jag häpnar. Tack för mig.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

...
[bigsmile]

Relevansen! Logiken! Jag häpnar. Tack för mig.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatade mitt lockig hår också ett tag men jag lovar att om du själv tycker att du är vacker vare sig det är lockigt eller rakt så kommer det synas och de gör att du naturligt ser vackert ut.

Jag själv tycker att lockigt hår är awesome! [badgrin]


   
SvaraCitera