Aviseringar
Rensa alla

Lögnaktiga slyna


Ämnesstartare

Var kåt som fan ikväll och chattade för fullt med en tjej som av någon anledning fått tag i min msn. I hela två timmar har vi chattat med riktigt gott resultat. Har typ chattat till henne om allt och ödslat hela min kväll på det. Ja, till och med så snackade vi om hur snuskig och härlig hon kunde vara [crazy]
eftersom jag kör med webb-messenger, så kan jag inte se bilder på de jag chattar med. Men hon utgav sig för att vara skapligt snygg och poppis. Slutligen, då vi nästan bestämt oss för att träffas för att se film eller nått, så fick jag ur henne en bild som hon skickade till min mail.

Fy tusan vilken besvikelse, för att inte tala om hur besviken jag är på den person som hänvisat henne min msn [cry]
Hon visade sig vara både tjock och tunnhårig, och trots att jag är kåt så är jag inte tillräckligt kåt för att slicka hennes tjocka, troligtvis vildvuxna fitta och spy sedan. Hur bör man dissa den här sortens personer utan att såra dem? [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

Hahahaha. [sad]


   
SvaraCitera

Äh, det är internet. Förklara hur äcklig, ful och motbjudande hon är. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönheten ligger i betraktarens ögon. [wink]

http://www.mp3lyrics.org/r/rosenstrom-bjorn/lurad/


   
SvaraCitera

Comhem:

Hur bör man dissa den här sortens personer utan att såra dem?

Man säger: Klipp dig och skaffa ett jobb [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Förklara hur äcklig, ful och motbjudande hon är.

Näe, hon kan ju bli ledsen. Är en genomgod person som på något magiskt sätt dissa henne utan att hon själv vet om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Comhem:

Näe, hon kan ju bli ledsen. Är en genomgod person som på något magiskt sätt dissa henne utan att hon själv vet om det.

Hon lär ju bli mer eller mindre ledsen hur som helst.
Sluta prata med henne då bara, eller låtsas att du skaffat en flickvän, eller något sådant, mes. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha x'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Sluta prata med henne då bara, eller låtsas att du skaffat en flickvän, eller något sådant, mes.

Men slutar jag bara skriva till henne nu, så kommer hon ju veta att det är på grund av hennes bilder. Sen så känns det lite orealistiskt att jag skaffat en flickvän på typ 25 minuter [smile]
Jag funderar på om jag ska fortsätta chatta med henne ett tag till, för att sedan helt plötsligt få förhinder. Hur låter det?


   
SvaraCitera

blocka henne eller sluta prata med henne


   
SvaraCitera

Comhem:

träffas för att se film

Comhem:

slicka hennes tjocka, troligtvis vildvuxna fitta


   
SvaraCitera

Comhem:

Jag funderar på om jag ska fortsätta chatta med henne ett tag till, för att sedan helt plötsligt få förhinder. Hur låter det?

Tycker fortfarande att du ska säga som det är helt enkelt. Det är ju inte så att du kommer träffa henne sedan eller något sådant. Du kan ju försöka förklara det på ett lite vänligare sätt då kanske, men.

Hur menar du med "förhinder"? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Hur menar du med "förhinder"?

Jag tänkte att jag lurar med någon annan på filmkvällen, då kanske hon blir avtrubbad. Hon måste ju iaf känna de personer som jag känner.


   
SvaraCitera

Comhem:

Jag tänkte att jag lurar med någon annan på filmkvällen, då kanske hon blir avtrubbad. Hon måste ju iaf känna de personer som jag känner.

Du kan ju ljuga ihop om en massa heta tjejer du träffar hela tiden, eller något sådant. [zzz]
Om du har tur förstår hon vinken.


   
SvaraCitera