Aviseringar
Rensa alla

Lögnen om iranskt missnöje


Ämnesstartare

Okej, nu är det såhär att anklaga upprorsmakarna i Iran för att vara USA: s marionetter är precis som när medborgarrättsrörelsen i USA under kalla kriget ansågs vara Sovjetunionens verktyg. Även om kommunister sympatiserade med medborgarrättsrörelsen så kan utländsk makt aldrig skapa folkliga rörelser, se bara Svinbukten, eller contras i Nicaragua. När en folkrörelse växer fram finns det ALLTID missnöje där det sker. ALLTID


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Jag har aldrig tidigare skådat så mycket galna fantasier. Du framställer enskilda individers åsikter som fakta, samtidigt som du är partisk eftersom de är dina bekanta.

Citera mina "galna fantasier, din hjärntvättade hora.

KarlMarx:

Frågan är snarare om du snackat med några fler än dina vänner i Iran?
Majoriteten stöder presidenten och därför är ditt scenario totalt omöjligt.

Majoritetn stöder presidenten!?!?!? INGEN stödjer presidenten förutom de på landsbygden som inte får någon information bortsett från de regimen pumpar in och fundamentalisterna.

KannibalKocken:

Jag kommer från Iran ditt jävla as. Min farsa satt inne i 5 år i fängelset där och blev för fan torterad. Har massa släktingar som har blivit fängslade och avrättade. Under dom senaste dagarna har även en av mina släktingar där blivit misshandlad av Basisjerna där.

Samma här. Den här killen är helt jävla efterbliven.

KarlMarx:

Håll dig till ämnet. Vill du trolla och skriva fulinlägg

Tycker den var klockren.

KannibalKocken:

Ps. dra åt helvete.

AGREE! Bra att vi är enade i denna frågan i alla fall 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAmini:

AGREE! Bra att vi är enade i denna frågan i alla fall 🙂

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Vad har du för bevis på att de Iranska medborgarna är missnöjda då, har du besökt Iran??

Våra släkingar! SÅ GOTT SOM ALLA HATAR LÄGET I IRAN. Även de som rösatade på Mousavi. För dem så stod det mellan "hyper idiotiskt mördare x10 och hyper idiotsk mördare x5. de valde det sist nämnda.

Arthur89:

Självklart är det CIA som är bakom det, och UK såklart.
CIA är bakom skiten i Eritrea också! Lyssna bara på deras visa president

Hahaha, hur kan ni tro på det den iranska regimen säger... -.- Vet du vad dem gjort i det förflutna? De mördar barn... de mördar hela familjer! Och om du undrar hur jag vet det är det för att min morsa såg en hel familj bli avrättad på en öppen gata. Där är min källa. Och det är så gott som EXAKT samma folk som styr nu. De är djur.

Har du hört ögonvittnen som ringt in till VOA och CNN? Det var en tjej som började gråta och sa att de blir massakrerade , att basijmilisen kastar YXOR på folk. De dödade 30 pers bara på en gata enligt en annan kille.

Arthur89:

Vad bröt de mot för regler då?

De vill ha FRIHET! Fattar du vilka hjältar de är eller? De går ut och demonstrerar mot basijmilisen, med bara sina händer, medan dem idioterna skjuter dem. De är trött på 30 års liv av misär, fattigdom, odemokratisk samhälle. De vill leva FRITT! De vill tex. få gå ut utan att ha slöja på sig.


   
SvaraCitera

KarlMarx:

Det var ett tag sedan jag skrev ett seriöst debattinlägg här på UM. Har varit upptagen med allehanda revolutionära aktioner en tid, men jag kommer igen [smile]

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA​HHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA​AHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Det är min kommentar till dig som person och din text. Äckligare, hjärntvättade personer får man leta ett bra tag efter att hitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurra_svensson_93:

Äckligare, hjärntvättade personer får man leta ett bra tag efter att hitta.

Han är inte hjärntvättad, han är fejk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Med andra ord så var de med i ett förrädiskt parti med islamofobisk och pro-sionistisk värdegrund. Sionisterna har länge nog fått svartmåla islam.

Nej din idiot. Man behöver inte ens vara med i en organisation för att bli avrättad, eller vara islamofobisk. Det räcker med att du säger "marg bar khomenei", tillräckligt för att du ska bli mördad.

Regimen mördade 120 000 anhängare till en grupp som heter Mujahedin, 120 000 pers! Och de är varken islamofobiska eller pro-sionitska, de vill bara ha ett fritt Iran, där man inte blandar ihop religion med politik. Sen om du vill vara Jude, kristen, muslim får du vara det.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAmini:

http://alazerius.wordpress.com/2009/07/03/vantade-vinnare-daliga-forlor​are/

Tack!

=========

@TS: Ren copypasta utan egna åsikter hör inte till Forum Plus. Om du ska posta trådar utan eget innehåll i fortsättningen rekommenderar jag Klotter, eller möjligen länkar om du gör det rätta och faktiskt publicerar källan till ditt tramsande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera