Aviseringar
Rensa alla

"Löjligt med cykelhjälm"


lmaomynigga:
P1040526.jpgdäremot rätt töntigt att se ut såhär

Men däremot är han (du?) mer säkrad. 


   
SvaraCitera

Använder hjälm, bryr mig inte. Det är ju för min egen säkerhet, vem bryr sig om det är fult? 


   
SvaraCitera

+ poängen med att cykla är väl ändå inte att se sexig ut 


   
SvaraCitera

är man klumpig och tror att man kommer slå i skallen så ska man såklart ha hjälm. 

Armagedon:

Men däremot är han (du?) mer säkrad. 


   
SvaraCitera

Zymba:
+ poängen med att cykla är väl ändå inte att se sexig ut 

jo, en cykel är utmärkt för att ragga med


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

jo, en cykel är utmärkt för att ragga med

Glad

Charmas mer av nån som är klok och bär hjälm än nån som låter bli för att han tycker det är coolare/snyggare. Lol.


   
SvaraCitera

Känns skönare utan.


   
SvaraCitera

lmaomynigga:
är man klumpig och tror att man kommer slå i skallen så ska man såklart ha hjälm. 

Snarare: är man realist och inser att överraskningar kan komma i trafiken och att bara för att en själv inte är klumpig så betyder det ej att andra inte är det, så ska man så klart ha hjälm.


   
SvaraCitera

Zymba:

Glad

Charmas mer av nån som är klok och bär hjälm än nån som låter bli för att han tycker det är coolare/snyggare. Lol.

ok, det gör du säkert. har ju inte testat att ragga på dig från en cykel... 


   
SvaraCitera

Zymba:

Snarare: är man realist och inser att överraskningar kan komma i trafiken och att bara för att en själv inte är klumpig så betyder det ej att andra inte är det, så ska man så klart ha hjälm.

äh, yolo


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

ok, det gör du säkert. har ju inte testat att ragga på dig från en cykel... 

Jag snackar hypotetiskt.


   
SvaraCitera

Zymba:

Jag snackar hypotetiskt.

hurdå? det har gått bra för mig när jag har raggat från en cykel


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

äh, yolo

Tror ej man tänker så när man varit med om att fullt friska, ganska unga människor dött i trafiken då de ej burit hjälm. Plötsligt känns "yolo" ganska meningslöst och en hjälm är ännu viktigare för att faktiskt ta vara på det där only lajf:et man faktiskt har.


   
SvaraCitera

Zymba:

Snarare: är man realist och inser att överraskningar kan komma i trafiken och att bara för att en själv inte är klumpig så betyder det ej att andra inte är det, så ska man så klart ha hjälm.

Så du håller med om att man inte ska dricka alkohol på fest för att överraskningar kan komma på vägen hem


   
SvaraCitera

Zymba:

Tror ej man tänker så när man varit med om att fullt friska, ganska unga människor dött i trafiken då de ej burit hjälm. Plötsligt känns "yolo" ganska meningslöst och en hjälm är ännu viktigare för att faktiskt ta vara på det där only lajf:et man faktiskt har.

ännu fler som inte har dött. 


   
SvaraCitera