Aviseringar
Rensa alla

Löpa i skogen ikväll....


Ämnesstartare

Promenerar i skogen på nätterna, finns inget att oroa sig för (förutom björnar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älgen kommer äta upp dig


   
SvaraCitera

The Saviour:

eller inte? är rädd att bli stångad av en älg eller nåt[blush] bor ju liksom ute på landet.. äre nån av er som klarat av att springa minst en halvmil i skog när det är såhär kolsvart ute utan att möta något djur? är lite skraj och nej det här är inget båg utan är fullt seriös[blush][blush][blush]

brukar rida i skogen. Går inte själv utan häst pga sjukt mörkrädd. Det som hände igår var att jag hörde ett vildsvin på håll. Fast högt. Lät hemskt. Red hem då.

Men om du springer runt och ropar och sjunger lär djuren hålla sig på avstånd samtidigt osm du tränar lungkapacitet


   
SvaraCitera
time
 time

Akta dig för hanhundar, bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu vill vi höra om den rafflande upplösningen![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahmen kom igen, du bor väl inte i Afrikas djungel heller
skulle gå ut på kvällarna mer än vad jag gör om jag vore kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mycket mer skonsamt för kroppen att springa i skogen. Hör du till dom som alltid känner dig stum i höfter och knän bör du testa att springa på detta, lite mjukare underlag. Men inte nog med att löpträningen blir mer skonsam. Den får en variation som heter duga. Helt utan att du behöver tänka på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klarade hela slingan[smile] var lite spooky i början innan man fått upp farten men sen tänkte jag inte på det, det enda jag såg var en fladdermus som flög förbi mig men inget mer så nu har man övervunnit rädslan!


   
SvaraCitera