Aviseringar
Rensa alla

Löshår


Ämnesstartare

hejhej, jag har några frågor om löshår/clips som du kan hjälpa mig med?
1. när man limmar på håret, sitter det där tills man vill få bort det eller måste man ta bort ofta?
2. hur mycket kostar det i snitt? om man inte vill ha äkta hår 🙂
3. var köper du ditt löshår (om du använder) och hur fungerar det för dig?

tack för dig som svarar puss! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Låt håret växa lite bara? Det är gratis, tar bara lite längre tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är jättekort verkligen, kommer ta 2 år [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan får du in det på piercing :S:S


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Body modifications (piercing, tatuering m.m.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan passa på att svara iofs om jag ändå vet,

1. Limmar man håret lossnar det på kanterna och sitter bättre på andra ställen. Vilket betyder att man måste limma fast det igen med gämna mellanrum och när man vill ha bort det så blir det kvar limrester i hela håret som är svåra som in i h-e att få bort sedan.

2. Du kan inte använda plasthår om du vill att det ska hålla i mer än en vecka. Men ska du ha plast kostar det runt 200kr tror jag. Men som sagt, efter 2 dagars användande ser det hemskt ut och efter 1 vecka är det typ förstört. Speciellt om du tänkt sova med det. Det går inte heller att platta, föna eller färga. Så plasthår är ett utmärkt alternativ om du endast ska använda det en kväll inför en fest eller så. Annars är det värdelöst.

3. Du kan (om du vill ha plasthår) köpa det på safari i stan. Men om du funderar på riktigt hår så köp det inte där, för det är utblandat med syntet och blir dåligt efter någon månad och går inte att färga. Och du betalar dyra pengar för något som inte är äkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har köpt mitt på Woodooland i Växjö. Det är 100 % äkta hår, det går att platta, locka, föna och färga helt utan problem. 🙂
Det är bäst att ha clips!
Det kan vara lite jobbigt att ha clips om man tex "vildar" sej lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw, ha äkta hår! Jag har och det ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juliiiaaa:

Jag har köpt mitt på Woodooland i Växjö. Det är 100 % äkta hår, det går att platta, locka, föna och färga helt utan problem.

vartifrån får försäljarna håret??? känns lite som förr i tiden då fattiga flickor klippte av sitt hår och fick en hacka. då gjorde man smyxken och andra skönhetsaccesoarer av det.

haha värsta tvåtusentals grejen av det ju, typ[shake]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

vartifrån får försäljarna håret???

Indiska kvinnor.


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Indiska kvinnor.

Iz tru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

Indiska kvinnor.

om det behövs ariskt vitt hår då??[shake] har de uppfördning där i indien?[chocked]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

yesyesknark:

om det behövs ariskt vitt hår då??[shake] har de uppfördning där i indien?[chocked]

finns faktiskt nåt som heter bleka


   
SvaraCitera