Aviseringar
Rensa alla

Löshår?


Ämnesstartare

Jag har använt löshår i ett par år. Har limmat fast det varje gång och har varit nöjd för det mesta men håret blir så otroligt slitet så det är trots allt inte värt det.
Jag är ganska intresserad av keratinvax nu men det verkar dyrt och jobbigt. Någon som har några erfarenheter av keratinvaxmetoden?
Hur fungerar det förresten men clip-in löshår? Jag själv har väldigt tunt hår och kan inte tänka mig att det verkligen kommer sitta fast då.


   
Citera
Ämnesetiketter

Hade jag vart du hade jag accepterat längden på håret och väntat tills det växte ut. Det är väl ganska enkelt för mig att säga då mitt hår är ganska långt men ja.


   
SvaraCitera

Håller med Underlig.

Även om håret ser tjockare ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

löshår i clips är ju typ det töntigaste som finns. Om man ska ha löshår köp en peruk eller spara pengar till sy in löshåret istället.


   
SvaraCitera

boredom:

boredom

Jag tycker som åvanstående att du ska skita i det. det blir billigare och det är viktigt att man lär sig att trivas med hur man ser ut utan en massa löshår och produkter 🙂 du kanske uppfattar ditt hår som tunt men det är inte säkert att det är så eftersom det är självklart att det känns tunt när man tar ut löshåret.

hoppas du dumpar skiten och lär dig trivas i dig själv. blir mycket enklare. jag förstår inte hur folk pallar löshår när de badar i havet, är på festival osv

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla på taj mahals hemsida.. allt du behöver veta:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boredom:

Hur fungerar det förresten men clip-in löshår?

De är asum, skönt att kunna ta ur när man sover! Sen håller håret längre för att du inte behöver ha i det när du tränar och duschar.

Det som ska slita minst på håret och som är "permanent" är microringar. Köp microringar med silikonhölje inuti så glider de inte, sliter inte lika mycket och kan sitta längre. När jag hade vanliga microringar gick dock två slingor av mitt eget hår av [n], men det var för att jag hade satt dom för brett isär så det blev för mycket vikt på varje slinga. Förutom det misstaget så växte håret som vanligt och slet inte så värst. Det gjorde inte ont att ha i heller! Nu har jag dock clips för att det är bekvämt att kunna ta ur håret när man bara är hemma eller sjuk.

www.happyhair.se är asum!


   
SvaraCitera

buttcrack:

asum

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

?

awesome/bra/gutt/fint/bäst


   
SvaraCitera

Jag håller med underlig och isola, riktigt är bättre


   
SvaraCitera

buttcrack:

www.happyhair.se är asum!

Alltså, nej det är skithår.
Vill du ha riktigt bra hår beställ från http://www.rapunzelofsweden.se, de har även alla tillbehör du behöver för att göra hemma. bara be en kompis att fixa och guider hittar du ju lite här och där.


   
SvaraCitera

buttcrack:

De är asum, skönt att kunna ta ur när man sover! Sen håller håret längre för att du inte behöver ha i det när du tränar och duschar.

men vad ska man göra åt det? mitt har blivit helt stripigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pårrarn:

Alltså, nej det är skithår.

allt hår jag beställt därifrån har varit bra kvalitet, iaf det äkta.

busan13:

men vad ska man göra åt det? mitt har blivit helt stripigt

Om din hårförlängning är stripig är det ju bara att tvätta den. Jag tvättar min en eller två gånger i veckan


   
SvaraCitera

buttcrack:

awesome

men säg det då! 😀


   
SvaraCitera

Tycker löshår är lite skummt,själv har jag haft långt hår sen jag var fem.Och det ända löshåret jag har är väl nån lugg och några färgglada slingor,som jag använder då och då.

Men använd inte löshår hela tiden,och låtsas att du har längre.

Annars kör clips,då kan man ju variera 🙂


   
SvaraCitera