Forumet - Löshår?

Löshår?

651 0 28
Ny här så säg till om jag gör något "fel"!

Jo, jag har haft kort hår väldigt länge så är sugen på något nytt! Så finns det någon här som vet lite om löshår och har använt det själv? Sen undrar jag vad som är det billigaste alternativet?
Har lite snålt med money just nu.. så vad är bästa alternativet om man ändå vill få ett bra resultat?
Göra hos frisör/beställa på nätet ?
osv!

Thanks [bigcheers]

Spana också in:

Im fancy:

Hahahaha [bigsmile] Äsch, där är det så varmt så dom tycker säkert det är skönt när det fläktar lite på skallen!

Tänkte också så, men de vill kanske känna sig söta också. Även om pengar > söthet.
Men de kanske inte ens får pengarna.
Hursomhelst så är löshår fint om det sätts i bra. Jag skulle nog gå till frisör första gången.
Im fancy:

Tack så mycket! Har du själv beställt därifrån? För tänkte bara om det där räcker till mitt hår, har skit tjockt! Så det inte blir världens kant liksom...

Ja, jag har två st europeiska. [y] Det höll över ett år (är fortfarande fint men jag har inte använt det på länge) så det är verkligen bra kvalité.

Im fancy:

Hm, smart. Hade inte tänkt på det. Värt ett försök fast man vill ju inte bli lurad & få hem gammalt loppigt löshår

Vad du än gör, beställ inte från Tradera, har hört/sett skräckexempel...
Geigerzähler:

Ja, jag har två st europeiska. Det höll över ett år (är fortfarande fint men jag har inte använt det på länge) så det är verkligen bra kvalité.

Åh, nice! Det är ju riktigt bra! Tack för hjälpen [smile]

Geigerzähler:

Vad du än gör, beställ inte från Tradera, har hört/sett skräckexempel...

Och tack för rådet! Då ska jag INTE göra det...