Aviseringar
Rensa alla

Löshår?


Im fancy:

Tack så mycket! Har du själv beställt därifrån? För tänkte bara om det där räcker till mitt hår, har skit tjockt! Så det inte blir världens kant liksom...

Ja, jag har två st europeiska. [y] Det höll över ett år (är fortfarande fint men jag har inte använt det på länge) så det är verkligen bra kvalité.

Im fancy:

Hm, smart. Hade inte tänkt på det. Värt ett försök fast man vill ju inte bli lurad & få hem gammalt loppigt löshår

Vad du än gör, beställ inte från Tradera, har hört/sett skräckexempel...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, jag har två st europeiska. Det höll över ett år (är fortfarande fint men jag har inte använt det på länge) så det är verkligen bra kvalité.

Åh, nice! Det är ju riktigt bra! Tack för hjälpen [smile]

Geigerzähler:

Vad du än gör, beställ inte från Tradera, har hört/sett skräckexempel...

Och tack för rådet! Då ska jag INTE göra det...


   
SvaraCitera

löshår är äckligt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

löshår är äckligt!!!

Hår som hår. Håller verkligen inte med dig [cool]


   
SvaraCitera

Im fancy:

Löshår?

fixade clips på safari idag faktiskt!!!!!!!!
bidde grymt fint[bigsmile] tog ca 2 min att sätta på
har alldeles lockigt hår nu, hollywoodskruvar[cool]!!!!!! super värt[love]
gick iofs på ca 600 kr, tror ej d kan bli så mkt billigare om du ej kör på syntet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

fixade clips på safari idag faktiskt!!!!!!!!

600 spänn är ju skit billigt!!!! vart ligger safari? har dom nån internetbutik ? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Im fancy:

vart ligger safari?

ligger strax bortanför arkaden i göteborg!!!!!!!
fall du bor däromkring så snacka med dom[bigsmile]
vet ej om dom har en hemsida dock........ tror d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

göteborg!!!!!!!

Fan... det var en bit! Fast dom har i Stockholm också iof! Kanske drar dit, får se [bigsmile] Billigt & bra ju!


   
SvaraCitera

Im fancy:

Billigt & bra ju!

haha absolut, blev super!!!!!!!
fast iofs finns säkert bra ställen där med


   
SvaraCitera
Ssarah

Alltså, gå till en frisör. Det är värt pengarna. Folk misslyckas nästan alltid när de ska fixa själva med clips då håret inte blir inklippt eller någonting, ser förjävligt ut.

Jag har keratinvaxslingor som jag fixade hos frisör, kostade ~5000 kr vilket är en del men ja.. värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ssarah:

Jag har keratinvaxslingor som jag fixade hos frisör, kostade ~5000 kr vilket är en del men ja.. värt det.

Fast 5000 spänn kan jag inte spendera just nu. Ska ju bara prova, så tänker inte lägga så mycket! Men ja, visst det är klart det blir bättre om man gör hos frisör.


   
SvaraCitera
Ssarah

Im fancy:

Fast 5000 spänn kan jag inte spendera just nu. Ska ju bara prova, så tänker inte lägga så mycket! Men ja, visst det är klart det blir bättre om man gör hos frisör.

Finns billigare alternativ än just det som jag valde. Men om du ska köpa själv och köra med clips, gå för guds skull till en frisör och be den klippa in håret åt dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ssarah:

gå för guds skull till en frisör och be den klippa in håret åt dig!

Haha ja det måste jag verkligen, mitt hår är så himla tjockt!


   
SvaraCitera

Im fancy:

Hår som hår. Håller verkligen inte med dig

tänk att du strular me nå å så lössnar den där skiten(vet händer la högst osanolikt) eller att du typ sa söva me nå förförsta gången å så tar den nissen ur halva håret, hur nice e de...? inte mö ialf


   
SvaraCitera