Aviseringar
Rensa alla

lösningen på trång förhud !!


ladysmurf:

Ja, ni killar är jätterädda om er pene(det spanska ordet för snopp, brukar kalla den så[blush])

Haha det lät lite finare. [smile] Men det är ju det vi har att vara rädda om. Och det är väldigt känsligt, en felträff där och hela dagen kan vara förstörd. [sad]

ladysmurf:

Ah tyckte hans beskrivning lät lite smärtsam också.

Ja, det känns som det finns enklare och mindre smärtsamma sätt. Men är man händig utav sig vill man väl gärna göra det på egen hand. Då är det ju helt klart ett alternativ!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Och det är väldigt känsligt, en felträff där och hela dagen kan vara förstörd.

Stackars er[sad]

El Guaje:

Men är man händig utav sig vill man väl gärna göra det på egen hand. Då är det ju helt klart ett alternativ!

Ja, det är sant i och för sig[y]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Stackars er[sad]

Ja! [sad] Näe jag fick det nog att låta värre än vad det är. Det är ju inte direkt varje dag man får ett kubbträ i skrevet. Men visst händer det om man spelar mot mindre skickliga kastare.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Men visst händer det om man spelar mot mindre skickliga kastare.

Haha ni får gå runt med suspensoar hela tiden för att vara på den säkra sidan[badgrin]


   
SvaraCitera

Sluta misshandla könsorganet ditt? [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Men gå och gör en omskärelse istället?!??!


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Haha ni får gå runt med suspensoar hela tiden för att vara på den säkra sidan[badgrin]

Haha ja men det är ju inte skönt på något sätt. Men visst bör säkerheten komma före njutningen. [y]

Nej men usch vad det lät illa. Så jag skriver. [shake]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Men visst bör säkerheten komma före njutningen.

Haha ja, alltid[no-no]

El Guaje:

Nej men usch vad det lät illa. Så jag skriver.

Haha det beror på hur man väljer att tolka det du skrev[blush]


   
SvaraCitera

kosjka:

lösningen på aids: ha sex med ett spädbarn.

oskuld*

xsaosinx:

Gå till doktorn och bli omskuren bara. [shake]

JUDE!


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Haha det beror på hur man väljer att tolka det du skrev[blush]

Det har du rätt i! [smile] Jag kan ju inte ta ansvar för om folk bara har en massa snusk i huvudet, tolkar det fel och tycker att sånt där inte hör hemma här. Dessutom tycker jag mitt budskap oavsett hur man väljer att tolka det är ganska så bra. Det tror jag de flesta tycker, utom möjligtvis påven då. Men han är knäpp.


   
SvaraCitera

honolulu:

JUDE!

aa, VADÅRÅÅ?!?!!!

Image


   
SvaraCitera

El Guaje:

Dessutom tycker jag mitt budskap oavsett hur man väljer att tolka det är ganska så bra. Det tror jag de flesta tycker, utom möjligtvis påven då. Men han är knäpp.

Ja, jag tycker också att ditt budskap är bra. Ja det måste vara något fel med snubben, han mår inte bra.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

aa, VADÅRÅÅ?!?!!!

visste det... dendär näsan, detdär håret...


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Gå till doktorn och bli omskuren


   
SvaraCitera

isola:

Gå till doktorn och bli omskuren

lätt att säga vaa [wink]


   
SvaraCitera