Aviseringar
Rensa alla

Lövblås; varför?


Ämnesstartare

tänker på det varje dag

de blåser löv på mig när jag cyklar till skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heter d inte habiliteringen?

tycker att de borde kratta istället, fast ja på gångbanor äre ju nödvändigt med blås kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

något måste skattepengarna spenderas på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lövblåsande är alltid lika irriterande, mest för att det väsnas så in i helvete, men jag tycker ändå att ni som tycker att man kan kratta kan själva ta en jävla kratta o gå omkring med i 8 timmar i nån stad o kratta löv med o se hur jävla lätt det är o hur bra det funkar[tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

heter d inte habiliteringen?

"Närpsyk rehab" heter stället jag går på
Dumt då de flesta förmodligen associerar rehab med beroendekliniker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud skapade oss människor och gav oss tillräckligt utvecklade hjärnan och socialt samspel för att vi skulle kunna konstruera lövblåsar och sedan låta människor använda dem.

Detta pga att gud inte orkar blåsa fram vind hela tiden det blir ett jäkla frustande för honom. [crazy] Så han var smart tänkt där haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Allt som skapar jobb är bra Oavsett hur mycket det kostar samhället

haha precis

ett jobb är värt hur mycket som helst verkar det som, gissa varför polisen är så dåliga till exempel, naturligtvis är det för att de ska få mer resurser[crazy] det är klart som korvspad att de hade kunnat lösa brott om de bara ville, men att lösa brott får man ju inga pengar för så vem bryr sej.

Och Lex Luth... Fredrik Reinfeldts svar på varför vi hjälper till att avrätta trollkarlar (...) i saudiarabien är att det skapar jobb här i sverige och då är det ju genast ok, synd att inte Hitler drog den under andra världskriget, "ja men det håller ju de inhemska gasföretagen in business"[cute]
right, carry on then


   
SvaraCitera
kachin

I och för sig behövs det ju. Som tidigare i tråden
1. motverka halkolyckor
2. inte täppa igen dagvattenbrunnar (tror jag iaf)
3. ev motverka spårvagnsolyckor med... (hände en olycka i gbg nyligen pga löv på spåren)
4. osv

Lösning:
Såga ner alla träd [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karen Eliot:

"Närpsyk rehab" heter stället jag går på
Dumt då de flesta förmodligen associerar rehab med beroendekliniker

det finns så mycket namn på allt. alla ställen borde heta vårdcentraler.

jag tycker att det är mysigt med löv.


   
SvaraCitera

JO HÖRNI, SÅ HÄR ÄR DET, DE BLÅSER LÖV FÖR ATT MAN KAN HALKA PÅ LÖVEN NÄR DET HAR REGNAT PÅ DE!!!!!

true story
tur att jag upptäckte att det var halt och inte halkade


   
SvaraCitera