Aviseringar
Rensa alla

Loggar in på MSN och datorn kraschar


Ämnesstartare

Började typ i förrgår eller igår *dåligt minne*
Fitta alltså, försökte ominstallera MSN efter att datorn kraschade varje gång jag loggade in där. Står att det misslyckades att installera pga ett allvarligt fel blabla, googlade på felkoden och fick upp en massa hjälp. Testade massa, det mesta failade, men till slut kunde jag i alla fall installera MSN. Men så fort jag loggar in så börjar datorn lagga som fan och en blå skärm visas med massa text som jag inte hinner läsa, sedan rebootar datorn av sig själv. När jag sedan loggar in på mitt konto står det att datorn har återställts efter ett allvarligt fel.

JAAA!!! JAG HAAAR GOOGLAT FÖRST!!!!!!!! [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

p0wnd:

JAAA!!! JAG HAAAR GOOGLAT FÖRST!!!!!!!! [cute]

Du har inte ens uppgett operativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Du har inte ens uppgett operativ.

Windows XP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0wnd:

Windows XP

Vilken klient använder du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vilken klient använder du?

Telia?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0wnd:

Telia?

Använder du microsofts msn-klient? Isf kan du prova med att installera en annan, till exempel amsn eller pidgin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Använder du microsofts msn-klient? Isf kan du prova med att installera en annan, till exempel amsn eller pidgin.

Ja det gör jag, och jag har testat med aMSN och Pidgin men nej. Skiten ska funka, den har gjort det ända tills igår/förrgår så vad fan. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0wnd:

Ja det gör jag, och jag har testat med aMSN och Pidgin men nej. Skiten ska funka, den har gjort det ända tills igår/förrgår så vad fan. :<

Windows kan vara svårt att felsöka, men lycka till ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

installera om hela skiten. xp alltså.


   
SvaraCitera

p0wnd:

aristoteles: Vilken klient använder du?
Telia?

[bigsmile]

free bump av mig för så underhållande svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera