Forumet - Lojloj!! Jag är kär i en 20 åring desutom min bästis brorsa!! mitt liv kan inte bil bättre...

Lojloj!! Jag är kär i en 20 åring desutom min bästis brorsa!! mitt liv kan inte bil bättre...

144 1 15
Boom!!!
och plötsligt blev jag kär i min komips brorsa... han är 20 år (tror jag[bigsmile]) och jag är 14 år...

Och nu komemr lite historia:
När jag var mindre så kom jag väldigt ofta till min kompis (No names)och då var jag rätt ung, runt 7 år... och sedan bytte jag skola och jag träffade inte henne lika ofta längre. Sedan träffade jag hennes kusin och vi blev bra vänner och började "hänga" hos Den första kompisen[bigsmile], och då träffade jag hennes brorsa som blivit way mutch snyggare.
På ngt sätt så sov jag över där och vid lunchen hände ngt... han satt och stirrade på mig under hela maten och det sa till och med kusinen!!! Jag blev stört kär och bara vill varaa honom hela tiden och nu kan jag inte sluta tänka på honom!![love]Jag tänker hela tiden på hur det vore att vara ihop med honom!!! och det är inte kul[love]!XD

Har någon varit med om samma sak och har några tips?Är det äns lagligt att vara tillsammans med en 20 åring när man är 14? [tard] skoja bara!!

VAD FAN SKA JAG GÖRA!!??

Spana också in:

Blivande_japan:

jag kan ju inte prata å alla 20-åringars vägnar, men jag är rätt säker på att de allra flesta ej vill ha en 14-åring

Tydligen han eftersom han stirrade på henne. [tard] Jag finner det märkligt att/om en 20-åring tänder på en 14-åring, hon har ju nyligen kommit in i tonåren osv. [shake]