Aviseringar
Rensa alla

Lojloj!! Jag är kär i en 20 åring desutom min bästis brorsa!! mitt liv kan inte bil bättre...


Ämnesstartare

Boom!!!
och plötsligt blev jag kär i min komips brorsa... han är 20 år (tror jag[bigsmile]) och jag är 14 år...

Och nu komemr lite historia:
När jag var mindre så kom jag väldigt ofta till min kompis (No names)och då var jag rätt ung, runt 7 år... och sedan bytte jag skola och jag träffade inte henne lika ofta längre. Sedan träffade jag hennes kusin och vi blev bra vänner och började "hänga" hos Den första kompisen[bigsmile], och då träffade jag hennes brorsa som blivit way mutch snyggare.
På ngt sätt så sov jag över där och vid lunchen hände ngt... han satt och stirrade på mig under hela maten och det sa till och med kusinen!!! Jag blev stört kär och bara vill varaa honom hela tiden och nu kan jag inte sluta tänka på honom!![love]Jag tänker hela tiden på hur det vore att vara ihop med honom!!! och det är inte kul[love]!XD

Har någon varit med om samma sak och har några tips?Är det äns lagligt att vara tillsammans med en 20 åring när man är 14? [tard] skoja bara!!

VAD FAN SKA JAG GÖRA!!??


   
Citera

du kan börja med att inse att 6 år i den åldern är fruktansvärt mycket och att du gör bäst i att låta honom vara en fantasi.


   
SvaraCitera

skaffa en hobby

du är för ung lilla flicka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg ngt jag inte redan vet[sad]...men du har rätt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ahr redan en hobby!![bigsmile]


   
SvaraCitera

jag kan ju inte prata å alla 20-åringars vägnar, men jag är rätt säker på att de allra flesta ej vill ha en 14-åring och särskilt inte en som skriver som du gör.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag kan ju inte prata å alla 20-åringars vägnar, men jag är rätt säker på att de allra flesta ej vill ha en 14-åring

Tydligen han eftersom han stirrade på henne. [tard] Jag finner det märkligt att/om en 20-åring tänder på en 14-åring, hon har ju nyligen kommit in i tonåren osv. [shake]


   
SvaraCitera

Tror inte min syrra känner någon så ung, hoppas jag.. [cry]


   
SvaraCitera

grums:

Tydligen han eftersom han stirrade på henne.

tycker fan inte alla jag stirrar på är ngt att ha! [no-no]

stirrar nog oftare på folk som är retarderade än folk jag attraheras av

Dold text: menar nu så klart ej att jag stirrar på folk med handikapp utan bara folk som är.. ja..


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tycker fan inte alla jag stirrar på är ngt att ha!

men man kan ju titta på ett visst sätt så det uppfattas som att man är attraherad? låt oss hoppas det inte var så.

Blivande_japan:

Dold text:

[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag kan ju inte prata å alla 20-åringars vägnar, men jag är rätt säker på att de allra flesta ej vill ha en 14-åring och särskilt inte en som skriver som du gör.

wörd!!


   
SvaraCitera

tjoohoo:

och plötsligt blev jag kär i min komips brorsa... han är 20 år (tror jag) och jag är 14 år...

Du kommer inte kunna göra något åt dina känslor så det är bara att försöka skaka av det. Tråkigt som fan, men sant.


   
SvaraCitera

grums:

men man kan ju titta på ett visst sätt så det uppfattas som att man är attraherad? låt oss hoppas det inte var så.

men va fan 14-åringa flickor tror att typ alla sätt är rätt sätt!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men va fan 14-åringa flickor tror att typ alla sätt är rätt sätt!

men hallå, alla sätt ÄR ju rätt sätt


   
SvaraCitera

Mawns:

men hallå, alla sätt ÄR ju rätt sätt

visste inte du va 14
[blush]


   
SvaraCitera