Aviseringar
Rensa alla

Loka likes too much


Ämnesstartare

Har ni velat, kunnat eller hunnit smaka dem? 

loka.png


   
Citera

Dricker i princip bara kranvatten när jag dricker vatten, möjligtvis ej smaksatt kolsyrat vatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Dricker i princip bara kranvatten när jag dricker vatten, möjligtvis ej smaksatt kolsyrat vatten

Ok, hoppas du ej dricker läsk ist för smaksatt vatten


   
SvaraCitera

formulärett: Vill inte smaka för att

Alla smaksatta vatten smakar skit


   
SvaraCitera

Haha, nu har de ju ballat ur totalt alltså. Chokladbollssmak Censur 


   
SvaraCitera

formulärett:

Ok, hoppas du ej dricker läsk ist för smaksatt vatten

Dricker läsk vid speciella tillfällen, men det är å andra sidan också mycket godare än smaksatt vatten


   
SvaraCitera

Vill inte smaka för att jag inte vill. Punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Vill inte smaka för att jag inte vill. Punkt.

Hänvisar till determinismen men accepterar att du ej gräver i dina känslor/tankar mer än så


   
SvaraCitera

Oj, vad du klämmer ut trådar.

Har inte smakat, men det skulle vara kul att smaka chokladbolls smaken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2: Oj, vad du klämmer ut trådar.

Krävs ingen större Krystning - är en naturbegåvning

applekakanshaj2: det skulle vara kul att smaka chokladbolls smaken

Den är speciell och väldigt lik Chokladbolssmak. Efter flera klunkar (var törstig) kändes det som att jag hade tryckt i min ca 4 st chokladbollar


   
SvaraCitera

Smart marknadsföring, att sälja det som vatten som folk förknippar med något nyttigt och naturligt när det i själva verket är dricka utan färg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Smart marknadsföring, att sälja det som vatten som folk förknippar med något nyttigt och naturligt när det i själva verket är dricka utan färg.

Är ett mycket bättre alternativ än läsk som säkert konsumeras/produceras i större mängder

Ibland handlar det inte bara om pengar utan om ett behov som skapats


   
SvaraCitera

formulärett:

Krävs ingen större Krystning - är en naturbegåvning

Den är speciell och väldigt lik Chokladbolssmak. Efter flera klunkar (var törstig) kändes det som att jag hade tryckt i min ca 4 st chokladbollar

Haha


   
SvaraCitera

formulärett: utan om ett behov som skapats

Precis, de har skapat ett behov för dricka som ser ut som vatten, vilket är väldigt smart.
Och naturligtvis handlar det om pengar, ingen skulle producera en sådan produkt i förlustsyfte.

formulärett: produceras i större mängder

Det blir inte nyttigare för att det produceras i mindre mängd.


   
SvaraCitera

formulärett:

Hänvisar till determinismen men accepterar att du ej gräver i dina känslor/tankar mer än så

Jag kontrar då med att hänvisa till att känslan av att inte ha en vilja att testa något är synonymt med en aktiv ovilja. 


   
SvaraCitera