Aviseringar
Rensa alla

Loka likes too much


Ämnesstartare

aristoteles: de har skapat ett behov för dricka som ser ut som vatten

Ja men menade att det finns ett behov av ett substitut för t.ex. läsk, sötsug

aristoteles: Och naturligtvis handlar det om pengar, ingen skulle producera en sådan produkt i förlustsyfte.

Vissa kanske skulle vilja producera det för att de själva vill konsumera det... 
Jag vill ju inte skratta för att jag tjänar pengar på det
däremot kan man inte fortsätta producera något (som kräver pengar, resurser i förstahand) om man inte tjänar pengar på det - men det här vet du nog redan...

aristoteles: Det blir inte nyttigare för att det produceras i mindre mängd.

Va? När påstod jag det eller ens något liknande?
Jag tycker inte det är nödvändigt att sitta och klanka ned på de som dricker Mineralvatten när det är så många fler som dricker läsk.


   
SvaraCitera

formulärett: Vissa kanske skulle vilja producera det för att de själva vill konsumera det...

Jag tror också att de producerar loka bara för att de själva vill ha färglös dricka. Att de säljer produkten också är bara en bi-grej.Glad

formulärett: Jag tycker inte det är nödvändigt att sitta och klanka ned på de som dricker Mineralvatten när det är så många fler som dricker läsk.

Nä det låter ju onödigt, jag hoppas inte att någon för för sig att göra det.


   
SvaraCitera

formulärett:Vill inte smaka, för att:

Getrekt:

Alla smaksatta vatten smakar skit


   
SvaraCitera

Har inte sett dem i butik än men kommer förmodligen smaka varianten med chokladboll, eventuellt hallon med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jung:
Har inte sett dem i butik än men kommer förmodligen smaka varianten med chokladboll, eventuellt hallon med

Gillad mango mer än hallon. Hallonsmaken smakade smält hallonglass/mjukglass


   
SvaraCitera

formulärett: Gillad mango mer än hallon. Hallonsmaken smakade smält hallonglass/mjukglass

låter som att smaken levererar på sin premiss, som vanligt med loka likes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jung:

låter som att smaken levererar på sin premiss, som vanligt med loka likes

Ja, de är verkligen jätteduktiga på det de gör... Och ändå blir folk besvikna om de inte gillar smakerna... Typ säger saker som att det är konstigt att dricka vatten som smakar glass utan att hylla dem för att de faktiskt gjort ett fantastiskt jobb haha


   
SvaraCitera

formulärett: Har inte smakat

Men vill fan dra o köpa mangojäveln DIRR! Censur


   
SvaraCitera

Måste fan smaka chokladboll för att: en (kort) period för några år sedan fanns det en kolsyrad läsk med smak av choklad och päron (antagligen på test för den slutade finnas ganska fort) som var... Ganska eww. Knappt drickbar men jag fick ner den för att jag är ganska antisvinn. Men den var i övrigt en katastrof.

Jag återkommer.

Hjärta


   
SvaraCitera

formulärett: Vill inte smaka, för att:

vatten ska smaka vatten, alternativt lite citron


   
SvaraCitera

Vill inte smaka because vatten med kolsyra är otroligt obehagligt för mig, även med "smaker".


   
SvaraCitera

formulärett: hylla dem för att de faktiskt gjort ett fantastiskt jobb

Får du provision från Loka eller?Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Får du provision från Loka eller?Cool

m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Måste fan smaka chokladboll för att: en (kort) period för några år sedan fanns det en kolsyrad läsk med smak av choklad och päron (antagligen på test för den slutade finnas ganska fort) som var... Ganska eww. Knappt drickbar men jag fick ner den för att jag är ganska antisvinn. Men den var i övrigt en katastrof.

Jag återkommer.

Hjärta

Tänker mig att du kommer tycka likadant om den här men grejen är att den smakar ju VERKLIGEN chokladboll. Smakar "smal" chokladbollssmet, kokos och kaffe. Massa aromer i vatten. Luktar "värre" än den smakar
men jag köpte 1.5liter efter första gången jag smakade den. Ej nödvän.vist för att jag verkligen tycker om den, tyckte den var "typ ok", men det är ju en intressant smakupplevelse som inte gör en/mig illamående


   
SvaraCitera

formulärett:

Tänker mig att du kommer tycka likadant om den här men grejen är att den smakar ju VERKLIGEN chokladboll. Smakar "smal" chokladbollssmet, kokos och kaffe. Massa aromer i vatten. Luktar "värre" än den smakar
men jag köpte 1.5liter efter första gången jag smakade den. Ej nödvän.vist för att jag verkligen tycker om den, tyckte den var "typ ok", men det är ju en intressant smakupplevelse som inte gör en/mig illamående

Alltså det som förstörde läsken för mig är att det var choklad+päron. Den kombon på en kolsyrad läsk tyckte jag var fullkomligt vidrig. Denna har en chans, dels för att det bara är chokladboll, och dels för att chokladbollar är något jag skulle kunna äta ihjäl mig på Rodnar

Hjärta


   
SvaraCitera