Aviseringar
Rensa alla

LoL??


poop:

men omg sluta var så dumma., jag har ju svareat

Sluta trolla [no-no] Du vill bara att hon ska gå på en orgie, helt ovetande om vad de pubertala små gossarna smider för planer [shake]


   
SvaraCitera

sug


   
SvaraCitera

poop:

sug

Fan vad pervers man får vara [mad]


   
SvaraCitera

poop:

leauge of legends


   
SvaraCitera
Zsasz

Budolicious:

en nybörjarvaraint av dota/hon, typ.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Typ sånt där tråkigt fantasy-spel skulle jag tro som WoW.


   
SvaraCitera

Budolicious:

en nybörjarvaraint av dota/hon

lol :S


   
SvaraCitera
zIGGE

ankzor:

lol :S

casual variant av ett bättre spel 😀


   
SvaraCitera

ankzor:

lol :S

Det är ju det, typ. Förenklat osv.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Det är ju det, typ

zIGGE:

casual variant av ett bättre spel

De tog bort gamla utdaterade mekanismer som inte tillförde med något annat än att vara jobbiga. LoL har renare grafik så att man faktiskt kan see vad som händer, HoN iaf är så kladdig grafik så man har ingen chans att se vad som händer. En stor smörja utav färger helt enkelt.

CCn i HoN och DotA är insane, heroes har 5 sekunders stuns och det är allämnt hur mkt cc som helst, detta är inte skills utan är bara irriterande.

Det finns knappt några skillshots alls, och de som finns är i stort sett omöjliga att missa med. Jag vet inte vad ni tycker men jag anser att behöva sikta med sina spells och abilities ist för autoaim öker kravet på skills rätt markant?

OSV


   
SvaraCitera

LoL :*


   
SvaraCitera
zIGGE

ankzor:

OSV

LoL-geeks som intalar sig LoL är hardcore eller e-sport is LoL


   
SvaraCitera

zIGGE:

LoL-geeks som intalar sig LoL är hardcore eller e-sport is LoL

jag kom med anledningar och argument, inge "omg fanboy! du har fel och jag har rätt!!!1" till skillnad från vissa andra 🙂


   
SvaraCitera

Budolicious:

dota

Signat för DotA 2?!?


   
SvaraCitera

ankzor:

De tog bort gamla utdaterade mekanismer som inte tillförde med något annat än att vara jobbig

Typ... denies och tp-scrolls. Bara de två sakerna gör att jag anser det dumifierat. Denies är sinnessjukt stor del av dota.

ankzor:

HoN iaf är så kladdig grafik så man har ingen chans att se vad som händer

Håller jag helt med om (jag gillar inte hon heller, bara dota)

ankzor:

CCn i HoN och DotA är insane, heroes har 5 sekunders stuns och det är allämnt hur mkt cc som helst, detta är inte skills utan är bara irriterande.

Dota har 105 hjältar varav typ 50 används frekvent i tävlingsspel, ytterligare 20 då och då. Det är sjukligt balanserat.

ankzor:

Det finns knappt några skillshots alls, och de som finns är i stort sett omöjliga att missa med.

Det är långt ifrån omöjligt att missa aoe stuns med hjältar med dåligt cast animation, typ lina (i hon verkar alla vara jättesnabba dock, så där säger ag ingenting om)
i synnerhet om motståndaren är bra.

ankzor:

Jag vet inte vad ni tycker men jag anser att behöva sikta med sina spells och abilities ist för autoaim öker kravet på skills rätt markant?

Vet inte riktigt hur lol är, men finns det inga targetspells?


   
SvaraCitera