Aviseringar
Rensa alla

lol har fått fett mkt finnar


Ämnesstartare

nöbby: Satans um! Kanske var därför min hy kaosade på som fän förut när jag var typ jättesuperaktiv alltså åååååå111!!!!!1

aa man klickar på äckliga tangenter o sen kliar man sig på kinden :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade typ pyttipannanylle i åldrarna 16-18. Jag har fula är från dessa finnar i tinningarna, stora typ kratrar Gråter

Hoppas att du klarar dig bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

aa man klickar på äckliga tangenter o sen kliar man sig på kinden :'(

🙁 borde tvätta mitt tangentbord. Tog betalt för att rengöra mina familjemedlemmars tangentbord när jag var yngre faktiskt, tjugo kronor styck, blev nästan rik!


   
SvaraCitera
reben

Rävpojken: du kan va dumt

oki


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Hoppas att du klarar dig bättre.

aa skulle ta bild nu och de är redan typ borta :S:S:S

nöbby: 🙁 borde tvätta mitt tangentbord. Tog betalt för att rengöra mina familjemedlemmars tangentbord när jag var yngre faktiskt, tjugo kronor styck, blev nästan rik!

vill typ bränna min dator egentligen!!

df rqp: ta den tid du behöver

assså när jag precis hade duschat va alla röda och huden blek nu är typ allt samma färg och finnarna e skitsmå 😀 kan ta en bild på hur ofinnig jag redan är snart..rt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

aa man klickar på äckliga tangenter o sen kliar man sig på kinden :'(

får inga finnar av d:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
assså när jag precis hade duschat va alla röda och huden blek nu är typ allt samma färg och finnarna e skitsmå 😀 kan ta en bild på hur ofinnig jag redan är snart..rt.

ok

jag hade en stor finne invid käkbenet häromdagen. klämde och klämde men fick inte ut något. nu har den blivit en sårskorpa istället. Too Much Information over and out.


   
SvaraCitera

Rävpojken:

åhhh 🙁 mina äckliga från ryggen är också borta sen jag tog gymuppehåll.. :$ kmr va acnefri i ansiktet imorgon typ så nu firar vi tsm ist :$

niice aa lets celebrate


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att klämma finnar, ska börja betala folk på um-träffar för att göra det

har mycket finnar nu pga ägglossning 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ok

jag hade en stor finne invid käkbenet häromdagen. klämde och klämde men fick inte ut något. nu har den blivit en sårskorpa istället. Too Much Information over and out.

riv bort skorpan och se om du ser en gul kärna eller ett litet hål, stick i en nål långt in sen kläm från olika håll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klämmer sönder hela jävla ansiktet när jag får en finne 
kan inte låta bli typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

riv bort skorpan och se om du ser en gul kärna eller ett litet hål, stick i en nål långt in sen kläm från olika håll

ne låter den vara nu, blir ärr annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: vill typ bränna min dator egentligen!!

Den kanske kan bränna upp sig själv! De ger ju folk brännskador på benen nuförtiden liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ne låter den vara nu, blir ärr annars

tjejer gillar killar med ärr i huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: ok

jag hade en stor finne invid käkbenet häromdagen. klämde och klämde men fick inte ut något. nu har den blivit en sårskorpa istället. Too Much Information over and out.

tkr inte det är tmi 
kolla 4ill5x.jpgfick lysa rätt på ansiktet fr att man skulle se
lol va coolt att hålla för den ljusa sidan av ansiktet och bara se den skuggade

elverpigen: niice aa lets celebrate

mm vi glömmer allt gammalt groll för ikväll Cool


   
SvaraCitera